URASTE-TI BAIETELUL!

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mihaela77O spune:

iata raspunsul celor de Secom:

"In urma campaniei lansate de curand de compania noastra, am observat ca aceasta a generat multe comentarii. Si pentru ca opiniile voastre sunt importante pentru noi, ne-am dat seama ca mesajul nostru nu a fost inteles asa cum ne-am fi dorit. De aceea va scriem din dorinta de a clarifica lucrurile.

Ideea campaniei a venit in urma discutiilor cu mai multe familii care se confrunta cu astfel de situatii dureroase, daca nu chiar disperate. De aici am aflat cat de greu este sa traiesti zi de zi alaturi de un om care sufera de o boala neurodegenerativa. De aici am aflat ca boala ii poate transforma pe cei dragi. Si tot de aici am aflat despre situatiile limita cu care aceste boli te pun fata in fata, situatii greu de imaginat pentru oamenii care nu trec prin asa ceva. Situatii cand tu, ca om, te razvratesti, cand tu, ca om, te intrebi coplesit de ce ti se intampla tocmai tie, cand stii ca boala aceasta nu va trece nici peste o luna si nici peste un an.

Tocmai pentru a exprima cat mai fidel aceste trairi, am ales mesajul campaniei pe masura dramatismului situatiilor traite de acestia.

Nu am avut nicio clipa intentia de a sublinia ideea de a uri persoanele dragi bolnave, ci de a lua atitudine impotriva bolii. Ne pare rau ca mesajul nostru a fost perceput ca un indemn la ura.

Si daca aceasta prima parte a campaniei noastre a starnit aceste reactii, speram ca a doua parte sa exprime mai bine cele spuse mai sus.

Echipa Secom"

am intrat pe pagina lor de net,se pare ca au scos filmuletele de acolo!

MIHAELA DE ANDREEA(03.04.1997) SI MIHAITA(25.09.2003)
Blogul lui Mihaita
Vreau Sa Nu Mai Fiu DIFERIT
A&M


Viata...






Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns violetan spune:

Multumesc, Laura!

Ce spuneam in mesajul anterior era ca inteleg, ca om de marketing demersul celor de la Secom, adica faptul ca au mizat pe socarea "targetului" prin stimuarea unor resorturi psihologice ce vizeaza sentimente ascunse si reprimate intr-un colt de suflet. Mai precis, cei care trec prin drame de acest gen ajung sa urasca viata, soarta, nedreptatea, ura care se poate revarsa proiectiv si asupra celor care, fara vina, ajung sa provoace nefericire. In general se folosesc imagini/idei/mesaje socante cand obiectivul este un impact social major.
In cazul de fata e un demers categoric hazardat si cu posibile dezavantaje majore din punct de vedere PR, in mod special pentru ca se pare ca nu au fost suficient de pregatiti sa aiba si raspunsul formulat. Dezastru, dupa umila-mi parere, iar campania nu are nicio scuza.
Sper sa iasa la rampa reprezentantii companiei sa-si ceara scuze oficial celor carora le-au lezat sentimentele atat de brutal. Se poate face profit si mai "omenos" de atat. Trist!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns violetan spune:

Aha....Mihaela, multumim, acum am citit si eu raspunsul echipei secom. Mda....raspunsul e relativ ok (pr-istic vorbind). Ce problema am in continuare: orice echipa de advertising ar trebui sa stie ca partea cu cel mai mare impact dintr-un mesaj este prima bucata (primele cuvinte, in cazul in care mesajul e mai lung). Sigur ca impactul cel mai mare l-a avut prima sintagma (paradoxal, pe asta au si mizat!). Degeaba vii si explici mai incolo ("uraste autismul") cand raul deja s-a produs.
Mai tineti minte reclama la un detergent care scotea toate petele, iar in final era un catel frumos care spunea:"Numai petele mele raman!" Ulterior agentia a modificat finalul si a renuntat la cainele vorbitor, pentru ca o mare parte din consumatori, aflati la bucatarie pe perioada reclamelor au auzit si inteles ca raman, totusi, niste pete....
In fine, m-am intins si-mi cer scuze ca m-a luat valul. Urat, socant, degradant si dezgustator. O campanie CSR n-ar fi facut si ei in locul grosolaniei asteia...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns giulia71 spune:

Eu cumparam unele produse de la ei, dar acum n-o sa mai cumpar! Un cumparator in minus.

Cred ca ar trebuie sa concedieze echipa de marketing sau macar pe cel care a avut acea idee creata.


uneori gandesc prea mult....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Selene_Bunny spune:

Acum am citit si eu textul. Una dintre cele mai dobitoace texte pe care le-am citit vreodata. Conform acelui text, eu ar trebui sa-mi urasc fetita, pentru ca, fara a avea autism, se comporta, uneori, precum spun ei in mesajul ala - nu sta locului, nu ma asculta, se enerveaza si se poarta urat cu ceilalti.

Prin urmare, in loc sa incerc sa o inteleg si sa gasesc o solutie, eu sa-i arat ca o urasc???

Sunt tampiti astia.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Violetan, subscriu. Ai descris foarte bine!
Mie mi se pare ca cei care au gandit campania au incercat marea cu degetul. Ups, da, marea e adanca.

Lansand asta la o parte, eu nu vad ce legatura are mesajul din campanie cu produsul lansat. Suplimentele alimentare nu vindeca nicio boala, cu atat mai putin alzheimerul. Imi scapa ceva sau e aiurea toata campania de la cap la coada?


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Selene_Bunny spune:

Le-am scris si eu acum.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaela77O spune:

un mesaj de la Secom:

"este vorba de ura fata de boala,nu fata de bolnav.mesajul campaniei este unul socant,tocmai pentru ca ne-am dorit ca cei vizati sa nu accepte,sa nu tolereze boala,ci sa actioneze cu maxima viteza de reactie pentru a limita efectele bolii si pentru a creste sanse de recuperare!"

so,concluzia,noi nu am priceput nimic din ce au vrut sa transmita!
cica nu este vb de ura fata de copil,ci de boala...atunci de ce mama naibi spun,uraste-ti baietelul?!

MIHAELA DE ANDREEA(03.04.1997) SI MIHAITA(25.09.2003)
Blogul lui Mihaita
Vreau Sa Nu Mai Fiu DIFERIT
A&M


Viata...






Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns viviana spune:

Oricum explicatia lor nu sta in picioare datorita titlului care pur si simplu incita la ura.
Sunt zeci de persoane care nu citesc decat... titlurile. Si asta ar fi trebuit sa o stie "marketingul".

Intr-adevar, ca procentaj, autismul este de 4 ori mai mare la baieti decat la fete dar asta nu justifica adresarea catre un sex anume.

Alzheimer: Femeile sunt cele cu risc sporit.

Toate astea spun ceva. "Baietelul" si "tatal" au afost alesi cu un scop anume: sa socheze mai putin. Mamele sunt sacre. Fetitele sunt viitoare mame. Hai sa nu ne atingem de ele!

Deci au stiut clar ca vor soca si nu au dorit altceva decat sa li se faca campanie, multa campanie negativa pentru a se face cunoscuti. Si ca sa nu fie prea tare injurati au ales numai partea masculina.

Nu va atingeti de mame, caci ne-au purtat in pantec! Liber la tati!
Foarte urata si rusinoasa abordarea asta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Selene_Bunny spune:

Ba io m-am simtit lezata si le-am si spus-o. Pentru ca Daria mea are un caracter puternic, are o incapatanare de te exaspereaza, are dorinte de lider si, cand nu "marseaza" restul lumii in directia trasata de ea, se enerveaza si face gesturi nepotrivite.

Exact la asta meditam in drum spre casa, am studiat-o in parc, dintre toate mamele de copii de 4-5 ani, doar eu eram cea care nu statea pe banca.

Cre' ca la asta nu s-au gandit, ca descrierea aia "tipica autismului" si "tipica baietilor" nu e chiar atat de tipica.

Mergi la inceput