Interimat pana in 12 septembrie

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns loryi1974 spune:

Citat:
citat din mesajul lui eumada

Exemplul a fost impropriu dar analogia este buna.Nu e vorba de contabilitate ci de termene si de cum apar oamenii in diverse baze de date .
Si totusi 112 nu a fost contestata de nimeni.
Baza exista,Ponta nu face decat sa profite de cateva chestii deja existente.....ceva de genul daca vecinul meu si-a cumparat Q7 are bani,deci implicit cel care avea deja Q7 are si el bani..netinand cont de faptul ca poate unul din ei l-a luat in rate..rationamentul e ca are bani...

Madalina


Copiii gasesc de toate în nimic. Adultii, nimic în toate."


112 numara taxe si contributii si asiguratii, lunar sau chiar trimestrial , cine naiba sa o conteste ?. Revisalul numara contractele de munca in timp real, iti spune cati salariati sunt la data de x. 112 iti spune si altceva, se pot trece si coasiguratii Si, nu, nu vorbim de contabilitate. Revisalul asta e o baza mare de date care cuprinde toate datele despre salariati.
Omu apare in baza de date ca salariat in 30.06 ca altfel trebe sa scot amenda si nu prea am chef, ca arde rau, e mare , sunt pedepsita.
Cine nu a modificat asa cum trebuie, in culpa primarii si evidenta populatiei, trebuie sa plateasca.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dalia05 spune:

Apropos de ce am scris inainte, tocmai m-a contrazis cineva care zice ca pe listele elctorale permanente apar toti cei cu CNP romanesc care nu au renuntat la cetatenie. Renunt la discutia asta :), ca am intrat iar in ceata, om vedea rezultatele

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mickyyy spune:

Citat:
citat din mesajul lui eumada

Mickyy,calmeaza-te,ca nu e chiar asa......

Uite o sa dau un exemplu un pic fortat despre cum apar pe liste oamenii si de ce desi exista nu sunt luati in calcul unii.

Pornesc de la metoda depunerii declaratiei 112.
Raportarea se face pana pe 25 ale lunii in curs pentru luna anterioara.
Deci,un om care s-a angajatt pe 01.07.2012...(e exemplu)...va figura abia incepand cu 25.08.2011.Desi el exista si munceste,el nu va figura in baza de date pe 25.07.2012.

Pe principiul asta(in mare) se fac si listele.Pensionarii decedati in cursul lunii se scot fix 45 de zile dupa deces din listele medicilor de familie.
Decedatii la fel...daca mor sa zicem pe 11 iunie si decesul nu a fost anuntat la pensii pana pe 12 iunie atunci va apare ca decedat abia in august.Comunicat oficial,desi decesul e inregistrat pe 11.06.2012.
Este decalajul asta dat de diverse situatii.

Pornind de aici se poate extrapola si vedea de fapt care e miscarea...


Madalina


Copiii gasesc de toate în nimic. Adultii, nimic în toate."


Mada, habar n-am pe ce principii se raporteaza decesele, daca se inregistreaza in luna respctiva sau la o luna dupa, insa in situatia de fata e irelevant. Intrebarea e: au murit 1,5 milioane de oameni in ultimele lui??? Sau sunt 1,5 milioane de morti pe listele electorale?? Eu nu cred ca sunt mai mult de cateva zeci de mii, asta in cel mai bun caz. Schimba cu ceva cvorumul cei 50-100,000 de morti care au ramas inca pe liste? Nu schimba, deci pentru mine e limpede ca lacrima: asta cu reverificatul listelor e doar un pretext!!

Durerea mea cea mai mare nu e ca verifica aia listele, de fapt nici macar nu ma deranjeaza asta, exceptand faptul ca trebuia facuta INAINTE si nu dupa!

Am scris deja ce ma doare pe mine, faptul ca CCR ne ofera dovezi clare e aservita politic USL, ca judecatorii din tribunale au inceput sa dea semne de slabiciune (vezi procesul lui patriciu, cand s-a amanat decizia pana dupa decizia CC de validare referendum, ca sa fie siguri ca nu supara pe cine nu trebuie), ca lupta politica are GRAVE efecte economice pe care orice om cu un minim de notiuni economice le observa cu ochiul liber, si ca nu sunt in stare sa ia mata de coda si sa zica ori da ori ba. La fel ca si cu plagiatul, zau ca l-as fi apreciat mai mult pe ponta daca ar fi zis ca nu vrea sa respecte decizia CC, si isi asuma toate riscurile care decurg din asta, decat sa se joace de-a alba-neagra cu viitorul acestei tari!! Macar sa aibe curajul de a-si asuma barbateste faptele sale, nu sa ne ia de prosti. Si ca ne ia de prosti pe noi, cetatenii acestei tari, n-ar fi chiar atat de dureros, am avea posibilitatea sa-l sanctionam la primele alegeri. Dar ia de prosti intreaga UE, si asta ne afecteaza pe noi ca tara, pe toti locuitorii ei, indiferent ca sunt pro sau anti basescu.

oricum, sunt sigura ca tu nici macar acum nu intelegi ce vreau eu de fapt sa zic, tu crezi ca sunt doar o basista disperata sa i se intoarca idolul la cotroceni! citesti printre randuri, si te legi doar de amanunte nesemnificative.

Sunt multi care nu vad problema in ansamblu, ci doar punctual. E normal sa se refaca listele electorale, si gata. Ce ne intereseaza pe noi ca se face dupa referendum, ca se adanceste criza politica pana terminam noi de numarat, ca fug investitorii si creste euro, etc. Oamenii vad la cativa metri in fata, ba multi nici chiar atat.

Stitit de ce a fost graba asta mare cu suspendarea? in afara tuturor motivelor de natura juridica, mai e unul de natura economica pe care lumea l-a ignorat. daca respectau procedurile, dura vreo cateva luni pana-l aduceau la judecata poporului. In cele cateva luni avea timp si nea nelu de la adunati copaceni sa simta in propriul buzunar efectele unei guvernari economice dezastruoase (cursul il simt acum cei cu rate in euro, dar in 2-3 luni toate facturile vor creste, ca majoritatea au ca referinta o moneda straina, vor creste preturile la produsele de import, va creste inflatia, etc). Toate aspectele astea economice intr-o luna nu ai timp sa le resimti (iar cei de la tara nici nu le inteleg), dar peste vreo 3-4 luni cand vezi pe pielea ta ca din pensia aia cu 40 de lei mai mare nu mai poti sa iti iei nici jumatate din medicamentele care le luai inainte, atunci te prinzi cum sta treaba cu cursul si inflatia!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mickyyy spune:

Si din clclul unde dai si unde crapa , uite aici un articol excelent.

Un scurt rezumat:
La alegerile locale din iunie era pe liste 18,3 milioane de votanti. Fiind vorba de alegeri locale, e clar ca acele liste NU includeau disapora
La algerile de la referendum au fost 18,2 milioane, concluzia: nici pe aceste liste nu figureaza disapora (ma refer evident la cei plecati pe o perioada mai mare de 12 luni, legal, nu la cei care muncesc la negru).

"Ce inseamna asta? Ca, pe langa cele 18,292 de milioane de votanti din tara, Autoritatea Electorala Permanenta (AEP) trebuia sa mai adauge la numarul de votanti inca niste sute de mii, daca nu peste un milion sau poate chiar mai mult. Deci, s-ar ajunge la un total al alegatorilor inscrisi pe liste de peste 19 milioane"

EDIT: pentru curiosi, a aparut motivartia la decizia CC de ieri
http://www.ccr.ro/deciziitotal/pdf/ro/2012/H0003_12.pdf

pagina 20:

Citat:
neparticiparea la referendum, mai exact neexercitarea dreptului la vot, este tot o forma de exprimare a vointei politice a cetatenilor si de participare la viata politica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lucialu spune:

CAPITOLUL IV LEGEA 35/2008

Registrul electoral, listele electorale si cartile de alegator

SECTIUNEA 1

Registrul electoral


Art. 22. – (1) Registrul electoral reprezinta o baza de date centralizata în care sunt înscrisi toti cetatenii români, inclusiv cei cu domiciliul în strain#259;tate, care au împlinit vârsta de 18 ani, cu drept de vot. Înregistrarea cetatenilor cu domiciliul în strainatate se va face pe baza evidentei existente la Directia generala de pasapoarte din cadrul Ministerului Internelor si Reformei Administrative, utilizate la eliberarea pasapoartelor de tip CRDS.

(2) Registrul electoral pentru cetatenii români cu domiciliul în România este structurat pe judete, municipii, orase, comune, iar pentru cei cu domiciliul în strainatate, pe tari si localitati.

(3) Autoritatea Electorala Permanenta întocmeste, pastreaza si actualizeaza în permanenta, pâna la data de 31 martie a fiecarui an, Registrul electoral. La nivelul fiecarui judet si sector al municipiului Bucuresti, Registrul electoral care cuprinde alegatorii cu domiciliul sau resedinta pe teritoriului unitatii administrativ-teritoriale este pastrat si actualizat de catre biroul teritorial al Autoritatii Electorale Permanente.

(4) Centrul National de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenaa Persoanelor, precum si Directia generala de paaapoarte din cadrul Ministerului Internelor si Reformei Administrative pun la dispozitia Autoritatii Electorale Permanente datele si informatiile necesare întocmirii si actualizarii Registrului electoral.

(5) Datele care se înscriu în Registrul electoral pentru fiecare alegator sunt urmatoarele:

a) data nasterii;

b) codul numeric personal;

c) tara în care îsi are domiciliul sau resedinta;

d) adresa de domiciliu;

e) adresa de resedinta;

f) seria si numarul cartii de alegator;

g) seria si numarul actului de identitate.

(6) Odata înscris în Registrul electoral cu adresa de domiciliu, alegatorul poate si adreseze Autoritatii Electorale Permanente o cerere pentru înscrierea sa cu adresa de resedinta.

(7) Cetatenii români cu domiciliul sau resedinta în strainatate, precum si cetatenii români cu domiciliul în tara aflati temporar în strainatate, la cererea lor, se înscriu în Registrul electoral cu datele corespunzatoare ultimei adrese de domiciliu sau de resedinta.

Art. 23. – (1) Persoanele decedate se radiaza din Registrul electoral, la sesizarea serviciului public comunitar de evidenta a populatiei, în termen de 24 de ore.

(2) Persoanele care si-au pierdut cetatenia româna se radiaza din Registrul electoral, pe baza comunicarii Ministerului Justitiei, în termen de 24 de ore de la primirea acesteia.

(3) Persoanele care au pierdut drepturile electorale se radiaza din Registrul electoral, la sesizarea serviciului public comunitar de evidenta a populatiei, în termen de 24 de ore.

Art. 24. – (1) Datele si informatiile continute în Registrul electoral sunt destinate exclusiv proceselor electorale.

(2) Orice persoana înscrisaîn Registrul electoral poate solicita informatii numai cu privire la datele personale care sunt continute în acesta.

(3) Întâmpinarile împotriva omisiunilor, a înscrierilor gresite si a oricaror erori din Registrul electoral se fac la biroul teritorial judetean al Autoritatii Electorale Permanente competent, acesta fiind obligat sa se pronunte, prin dispozitie, în cel mult 3 zile de la înregistrare.

(4) Contestatiile împotriva dispozitiilor date se solutioneaza, în cel mult 3 zile de la înregistrare, de catre judecatoria în a carei raza teritoriala domiciliaza alegatorul.

SECTIUNEA a 2-a

Listele electorale

Art. 25. – Listele electorale cuprind cetatenii cu drept de vot înscrisi în Registrul electoral. Ele sunt permanente sau suplimentare.

Art. 26. – (1) Listele electorale permanente pentru subdiviziunile administrativ-teritoriale de pe teritoriul national se întocmesc de catre primarul comunei, orasului sau municipiului ori al sectorului municipiului Bucuresti, dupa caz, pe baza datelor si informatiilor cuprinse în Registrul electoral si comunicate primarului de catre biroul teritorial al Autoritatii Electorale Permanente care functioneaza la nivelul judetului pe teritoriul caruia se afla localitatea. Listele electorale permanente ce cuprind cetatenii români cu domiciliul sau resedinta în straina;tate se întocmesc de ca;tre Autoritatea Electorala Permanenta si vor sta la baza delimitarii sectiilor de votare ce vor fi organizate în strainatate.

(2) Listele electorale permanente se întocmesc pe localitati si cuprind pe toti cetatenii cu drept de vot care domiciliaza în localitatea pentru care ele au fost întocmite.

(3) Listele electorale permanente se întocmesc la comune, pe sate si, dups caz, strazi, iar la orase, municipii si subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiilor, pe strazi si, dupa caz, blocuri.

(4) Listele electorale permanente vor cuprinde, în ordinea numarului imobilelor în care locuiesc alegatorii, numele si prenumele, domiciliul acestora, codul numeric personal, seria si numarul actului de identitate, seria si numarul cartii de alegator, numarul circumscriptiei electorale pentru fiecare tip de scrutin, sau, dupa caz, al colegiului uninominal si numarul sectiei de votare.

(5) Listele electorale permanente se întocmesc în 3 exemplare oficiale, se semneaza; de primar si de secretarul unitatii administrativ-teritoriale si se pastreaza în 3 registre speciale cu file detasabile, din care unul de secretarul unitatii administrativ-teritoriale, unul de judecatoria în a carei raza teritoriala se afla localitatea pentru care au fost întocmite si unul de Autoritatea Electorala Permanenta.

(6) Listele electorale se întocmesc si se fac publice pâna cel târziu cu 45 de zile înaintea zilei alegerilor.

(7) Alega;torii au dreptul sa verifice înscrierea în listele electorale. Întâmpinarile împotriva omisiunilor, a înscrierilor greaite si a oricaror erori din liste se fac la primarul localitatii sau la reprezentanta diplomatica, aceasta fiind obligata sa se pronunte, prin dispozitie, în cel mult 3 zile de la înregistrare.

(8) Contestatiile împotriva dispozitiilor date se depun în termen de 5 zile de la comunicare si se solutioneaza în cel mult 3 zile de la înregistrare, de catre judecatoria în a carei raza teritoriala domiciliaza alegatorul. Pentru circumscriptia electorala pentru românii cu domiciliul în afara tarii contestatiile se depun la Tribunalul Bucuresti.

(9) Primarul sau membrul desemnat al reprezentantelor diplomatice este obligat sa comunice judecatoriei si Autoritatii Electorale Permanente orice modificare în listele electorale.

(10) Doua copii ale exemplarului oficial al listei electorale permanente pastrat de secretarul unitatii administrativ-teritoriale sau la sediul misiunii diplomatice, conform art. 20 lit. a), vor fi înaintate birourilor electorale ale sectiilor de votare, prin grija primarului sau a unei persoane desemnate de seful misiunii diplomatice, în termen de 24 de ore de la constituirea acestora.

(11) Modificarile intervenite dup;a trimiterea copiilor de pe listele electorale permanente se comunica judecatoriei si biroului electoral al sectiei de votare în termen de 24 de ore.

Art. 27. – (1) Listele electorale suplimentare se întocmesc în cazurile prevazute de prezentul titlu si vor cuprinde elementele prevazute la art. 26 alin. (4). Listele se semneaz#a de presedintele biroului electoral al sectiei de votare unde au fost întocmite.

(2) În lista electorala suplimentara vor fi trecute, de catre presedintele biroului electoral al sectiei de votare, persoanele care se prezinta la votsi fac dovada ca domiciliaza pe raza sectiei de votare respective, însa au fost omise din liste. Persoanele respective pot vota numai în baza actului de identitate si a cartii de alegator.

(3) Întâmpinarile formulate cu privire la listele suplimentare se solutioneaza de catre biroul electoral al sectiei de votare, prin hotarâre.



desigur, cursul discutiilor ca de obicei! este conform manipularilor mediatice in proportie covarsitoare portocalie,si se fac prin antepronuntare, catalogari etc. Numa bine, cand vin si astialalti cu explicatiile ori faptele, lumea deja are pararea formata, asa ca stie mai bine ca ei.Totul este sub umbrela fraudei si a loviturii de stat
TRimit si revin cu corecturi, sa fie lizibil.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mickyyy spune:

Lucia, te rog frumos, nu mai tranti bucati de lege aici, pe care nici macar nu le-ai curatat in prealabil de caractere romanesti
. Te rog folosete butonelul ala de sus, cu hyperlink, si pune direct articolul.

Sa nu mai zic, pui 200 de randuri copy-paste dintr-o lege si 3 randulete mici de comentarii proprii undeva pe jos, in conditiile in care ar trebui sa fie exact invers.

Cu riscul de-a parea rautacioasa, nu se dau puncte in plus aici pentru lungimea mesajului! Incearca calitatea in locul cantitatii, si vei fi mult mai apreciata pentru postarile tale.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dalia05 spune:

Fonfleu lansat de Razgandescu Ponta. A vrut sa scoata romanii din strainatate de pe listele electorale permanente din Romania,lasandu-le dreptul de vot, dar si-a dat seama ca e ilegal. Ca sa-si spele obrazul cica lasa CCRul sa decida.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lucialu spune:

Draga Mickyyy... eu te inteleg, zau!
am pus link cu legea pe pagina cealalta si nada! asa ca, in dulcele stil deja constatat, n-am decat sa scriu bucati de lege. Si trust me, putea sa mi se rupa...
poti sa sari peste.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns b.nica spune:

Ete, o vedeti pe Eumada ca se da ascunsa la subiectul asta?
Rusinica!Noi suntem aici cu cele mai bune intentii!Lucia a inteles!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dyannna spune:

lucialu eu vreau sa te intreb ce parere ai de motivarea curtii in legatura cu sesizarea cu boicotul...e un drept al meu sa-mi exprim optiunea politica astfel sau nu?...sau vrea Pontica sa mi-l ia si pe asta, ce daca Constitutia imi da dreptul,mi-l ia Usl ca nu-i incurca pe ei o amarata de constitutie

Mergi la inceput