Minuni de Noiembrie-Decembrie 2012 (11)
Raspunsuri - Pagina 2
menics spune:
bubulina
ma tot uit la imaginile cu sexul bb-ilor.. mai deci eu am vazut motul ala in sus... asa ca .. eu cred ca ma pot apuca de cumparaturi
15+
onutz83 spune:
Nico 72, imi pare atat de rau...suntem alaturi de tine Curaj si iti tinem pumnii
Eu v-am spus, o sarcina usoara si un copil sanatos sunt minuni... Lucrurile care odata erau firesti acum sunt exceptii...
Mami, felicitari pentru sanatos, bine ca ai descoperit si PAI... Bebe sa fie bine...
Madalina, felicitari pentru
Bubulici, Menics ia vitamine, dar stii sunt si medici care considera ca vitaminele prenatale nu sunt necesare in sarcina. Daca ma intrebi pe mine, acestia fac parte din categoriile 'esti gravida, nu bolnava' si 'lasa, draga, ca esti tanara'. Eu acum am inceput sa fiu mai energica (OMG intru in luna a patra!!!!!), dar pana acum am fost super obosita, sleita de puteri si chiar cred ca vitaminele ne-au ajutat si pe mine si pe
Menics ai vazut tu motul in sus
Onutz 12+
Bubulina42 spune:
Hai ca m-am prapadit de ras cu zapacita de Menics:)
Miss, nu face de acuma cumparaturi, ca daca te uiti bine, si fata are motz, numa' ca au alte unghiuri, mai stai matalutza cumintica o perioada pana sa spuna doctorul ca e motz si are si adaosuri sau motz fara atasamente:):) hi hi
Onutz, total de acord, asa si cu mine, care rontai legume, ca asta imi e cel mai usor cand dau si din clape la calculator, pun un pic de dezinfectant pe maini, rontai ceva, iar scriu, nu am timp de mese propriu-zise, asa ca am perioade in care nu as putea spune ca ma hranesc cum trebuie, ca nu am timp, noroc ca beau lapte mai mereu..
Insa in ultima perioada am inceput sa am reactii ciudate la pastila de Pregvit pe care o iau dimineata, insa si daca as sta numai cu punga in brate nu as renunta la vitaminele pentru bebe, ca asta e hrana lui de baza si de aici creste si de la odihna si..si..si:)