Bulgarasi de ianuarie-februarie 2012 (15)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anahadasa spune:

Citat:
citat din mesajul lui mihaelaradu

Ileana tot gandindu-ma la tine aseara cand vegheam bebele meu sub-febril (de la vaccin) am citit in cartea asta a amea ca sanii plini inseamna ca lactatia stagneaza, sanii moi, shosetoshi inseamna ca au fost goliti corespunzator si glandele produc exact atat cat e necesar. Nu stiu daca m-am facut inteleasa. Era si ceva link pe kellymom. Daca il gasesc ti-l dau. In carte scrie ca pt cresterea lactatiei nu sunt importante medicamentele, hrana, apa, ci doar confortul psihic si compania bebelusului care activeaza cumva creierul. Deci recomandarea e 2 zile in pat, amandoi, si tati sclavul vostru. Sa va aduca toate bunatatile la pat: fructe, papa bun, sa ii faca lui mami masaj la spate, sa ii aduca carti si reviste, sa pupaceasca puiul mic. Mami sta numai in tzitzi goale, zambeste mereu, papa la greu si se rasfata cu gangureli si zambete de copil frumos. Functioneste! Garantat 100%. Dar creaza dependenta!!! Dupa 2 zile de bebeluseala la discretie, nu-l mai dai jos din pat. Te vei trezi in miez de noapte ca te uiti la el si iti doresti sa-ti creasca trupul, inima si gandul ca el sa incapa tot in tine. Nu gasesti solutii si spatiu la o iubire atat de mare si parca nu ai lasa-o sa se reverse afara din sufletul tau. Prost a fost ala de a inventat patutul (si eu ca l-am cumparat)!
Anahadasa ce binecuvantare sa ai doi copilasi cuminti si destepti. Eu am sustinut intotdeauna ca ne nastem toti cu acelasi capital de inteligenta (cu exceptia problemelor genetice). Ceea ce face diferenta e investitia parintilor in educatia emotionala/ sociala a copilului. Cred ca voi culegeti roade imense acum! Felicitari!