Clubul "babelor" FIV-oase 35
Raspunsuri - Pagina 6
ioana3110 spune:
Eu de-abia acum va spun Buna Dimineata, ca am stat 3 ore pe la Parhon, nemancata, nebauta si cu asistente crizate in jurul meu CE frumos mi-am inceput ziua.....
Aristico, sa iti traiasca sotziorul si sa iti bucure viata, sa te umple de impliniri si iubire!
Qiao, merci scumpa mea. Esti generozitatea intruchipata doar ca mie imi trebe ZEN cu tona ca nu mai pot.
Am stomacu'n gat non stop. Ieri am fost la Sala Radio la concert dragutz, violoncel cu orchestra, foarte fain, si tot nu m-am relaxat mai deloc. Zici ca-s nebuna. Ma streseaza astia de la serviciu, chiar daca sunt in concediu medical si vreau sa uit de ei.
Doamne, oare e adevarat ca le intorci tu pe toate relele?
Lara - eu nu mai pot cu testul tau! Vreau sa ma imbat si eu alaturi de voi la terasa! Hai te rog sa fie pozitiv!
10 ani de incercari pentru a avea un BB
FIV 2 reusit decembrie 2011 Budapesta, dr Peter Kovacs
PAI 4G/5G homozigot, FXIII heterozigot, Tiroidita hashimoto
QiaoBing spune:
anaasta ziua lui a fost luni si imi propusesem sa imi dau doctoratul in facutul unui tort, dar au venit musafirii si abia daca am reusit sa gatesc ceva comestibil pt ei. o sa incerc in w-e asta sa fac unul; nu am facut in viata mea, dar sunt optimista :)
---------------------------------------------
MTHFR A1298C, PAI-1 675 4G, PAI-1 844G Heterozigote, TSH sub limita
sarcini obtinute natural 2000 - extrauterina cu pierdere de trompa, 2007 - chiuretaj terapeutic la recomandarea dr, 2010 - sarcina oprita in evolutie 6-7s, tratament cu Clexane 0,4 1/zi in s6
IA dubla mai 2011 MedLife - nereusita
FIV ianuarie 2012 MedLife - sarcina biochimica