Strugurasi de Sept-Oct 2011 *56*

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns LenaC spune:

Lali

Anca, pai eu o imbrac cel mai subtire cred...
ziua intr-un body cu maneca scurta si scutec sau tricou si scutec si noaptea in salopeta de vara cu maneca scurta si pantaloni scurti... o invelesc cu o paturica subtire subtire de bumbac.
afara iesim in rochita si scutec sau in tricou si pantaloni scurti cu sosetele foarte subtiri sau fara.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns inutsa spune:

Hristos a inviat!

lali ce faza urata cu soacra! Eu i-as fi zis vreo doua, si, vorba mikkai, nu ii mai calcam pragul!

seidana am si eu momente din astea, putem sa ne luam de mana. Dar trec, nu?

bunny cum se simte fata? Sper ca e mai bine. Ce are, mai exact? Bronsita sau bronsiolita? Stiu k Ventolin se da pt bronsiolite, caci calmeaza wheezingul [respiratia suieratoare]. Sunt puternice medicamentele, intr-adevar. Aerosol cu Flixotide sau Dexametazona nu v-a dat? Poate ti-o fi zis dr, dar daca ajungi sa ii dai Prednison pe gurita, NU II FA PAPA CU SARE FETEI!!! Se nenorocesc rinichii. Acum tu poate nici nu pui sare in mancarea fetei, nu stiu, dar zic si eu.

anca noi ziua stam in body tip maieu, sau in tricou si pantaloni scurti. Noaptea il imbrac in pijamale de vara, adica tricou si pantaloni scurti, invelit cu patura subtire. Si avem 25-26 grade in casa.

de si

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alayna spune:

Lali ,e horror ce povestesti tu acolo !!! Cred ca nici nu mai ai incredere sa-l lasi pe Paul la ea ! Brrrr mi s-a facut pielea de gaina citind mesajul tau , multumesc lui Dumnezeu ca e bine ok si si-a mai revenit


Ca tot vorbeati de cresa : eu o dau la anul cand va implini 2 ani . Gradinita o va incepe ca in Ro ,la 3 ani