Nicusor Dan - ati auzit de el?

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns grigutza spune:

Ma bucur ca oamenii s-au mobilizat si au mers la vot. Si cred ca o buna parte din procentul obtinut de Nicusor Dan este dat de oamenii care nu au votat in 2008 si mesajul lui Nicusor Dan le-a dat de gandit (si cam aveau cu ce gandi pentru ca citeam undeva ca cei ce il sustin pe ND sunt majoritatea studenti si absolventi de studii superioare).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinuk spune:

da, vroiam sa mai revin asupra acestui topic

l-am votat cu speranta

am fost surprinsa ca multi dintre vecinii, cunoscutii, rudele mele
spuneau ca il vor vota pe Nicusor Dan
(recunosc ca am facut parte din categoria alegatorilor nehotarati si doar in ultimele doua zile am inceput sa ma informez ...caci vroiam sa votez in cunostinta de cauza)

pt un independent cred ca va obtine un scor bun

si va intra in CMB, nu-i asa!? (cine stie exact sa ne confirme acest lucru).. si de acolo ar putea fi o voce importanta a celor care l-au votat

si sper ca votul nostru, chiar daca nu a fost hotarator, sa-i dea curaj pt alegerile viitoare satat lui cat si altora ca el - care nu au in spate masinarii de partid - sa se implice...
...cumva, cum pot si se pricep mai bine

Alinuk
si ostrogotzii din dotare: Andu mik (3 ani) si Teo voinik (5 ani)

clip party 1 iunie

............................................................................
Nimic nu-i intamplator!

Mergi la inceput

www.hotnews.ro/stiri-politic-12487235-nicusor-dan-intra-consiliul-general-capitalei.htm" target="_blank">aici scrie ca ar intra in Consiliul General al Bucurestiului

Alinuk

clip party 1 iunie

Nimic nu-i intamplator!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Rufus spune:

http://www.contributors.ro/administratie/suntem-mai-multi-decat-cred-ei/