Piersicute de iulie august (30)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Carmen_80 spune:

Si eu tot felie de tort reala vreau :))) ca tot implinesc si eu azi 29 de saptamani si 8,3 kg acumulate (vreo 800 gr de Pastele plin de bunatati). :(((

Fetelor, v-ati mai uitat pe la carucioare sau asteptati targul de la sfarsitul lui Mai?

29 sapt +

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alina_29 spune:

La multi ani Ada!
Fetele eu nu ma intorc cu vesti prea bune de la controlul de marti,doctorul meu a descoperit ca fetita mea este intoarsa cu capul in jos iar durerile de burta sunt de fapt contractii...prin urmare acum sunt in concediu medical si trebuie sa stau la pat pana la final....si am deabia 24 de saptamani,sa speram ca ea se va intoarce inapoi insa ce pot sa ma fac cu contractiile ....
Va pup si sa auzim numai de bine!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns balanta_tm spune:

ada, la multi ani, sa fii sanatoasa si sa ai parte doar de bine.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns balanta_tm spune:

alina, pt contractii ti-a dat ceva tratament?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adarev spune:

NMultumesc mult fetele, sunteti niste dragute. Eu mai am putin si o iau razna . Am fost sa-mi fac stampilele si astea ale noastre sunt cu regim special.Iar peste tot este o birocratie de mori si toti isi p,laseaza munca de la una la altul. le doream si eu mai repede. I-auzi timbru sec in prima decada a a lunii mai. Bine ca merge si fara ala. Va astept pe la mine pe la birou incepand cu luni cand vreti voi, ca eu pe aici o sa-mi fac veacul.

Ada

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dannett spune:

Ada, la multi ani!!!!

Alina, ti-a spus doctorul ca ar fi o problema ca bebe e cu capul in jos? La mine tot asa e pozitionata, dar daca colul e lung si inchis nu vad de ce nu ar fi ok.