Fiv cu Dr. Dragos Albu 57
Raspunsuri - Pagina 18

arwen_76 spune:
Ooops, alilumi, scuza-ma, iti dai seama ca mi se invarte capul de atatea informatii si am comis-o. Ar fi trebuit sa-mi dau seama din semnatura, dar ... Sa-ti traiasca si sa fiti sanatosi! Apropo, desi esti din Chitila, esti cumva din Ardeal de origine? :)
Stau si eu pe ghimpi sa vad ce beta are Angi, ca sincer, nu-mi doresc altceva pe lumea asta decat vesti bune la toata lumea. Azi nu mai lucrez ca tin pumnii stransi
Cand ma gandesc ca mai am o saptamana pana ma duc la primul control si inceputul povestii mele cu Dr Albu, mi se pare o vesnicie, m-as duce acum Bine eu am mai fost la dansul in 2010, dar inca mai speram sa fie natural. Am facut analizele atunci dar au fost ok la ambii parteneri. Acum, sunt expirate asa ca o iau de la inceput si cu alt scop. Nu mai astept sa-si faca natura aparitia, o fortez un pic.
Sunt programata cu inca o prietena pe care o bat la cap zilnic sa intre si ea pe aici cu noi.
Va

maruscha80 spune:
Bafta Angi
Beatrix mai ai un pic si nasti :). Nastere usoara! :)
mamica de Rares Daniel, vajnic baietel nascut in 14.12.11

beatrix04 spune:
Maruscha, mersi teoretic miercuri facem 38 de sapt si at e programata sa vina bebitza.sper sa nu aibe ea alte ganduri
.Clexanul il fac o zi da una nu si o sa-l opresc duminica. Am unele emotii...pana acum am fost curajoasa dar acum parca pe masura ce se apropie momentul...
Speram sa fie bine
Ce face bebe-ul, e cuminte?pupici pt amandoi

tinuta78 spune:
Oauu, beatrix, ce putin a ramas... Iti doresc si eu o nastere usoara. Inteleg ca ati optat pentru cezariana , sau s-a impus? Hai ca Angi preia stafeta de la tine, da? Tu termini odiseea, iar ea o incepe. Imi pare asa rau ca eu nu am net acasa, iar la 2 plec de la servici... pana luni ....
ali, sa-mi dai si mie un bip daca-i totul ok cu angisi un weekend cu vesti bune
29+

alilumi spune:
arwen,