Fiv cu Dr. Dragos Albu 57
Raspunsuri - Pagina 14
elbereth spune:
Fetelor de unde va luati voi Medyn Forte si cum procedati? As vrea sa schimb si eu Femibionul cu asa ceva. Multumesc!
tudoralexa13 spune:
medyn forte iau din Germania, la noi nu se gaseste.
mie mi-l aduce sotul sper sa poata fara reteta.
poti sa-l comanzi pe internet.
lumimar spune:
Elbereth,eu am luat medyn forte saptamana trecuta de aicihttp://www.farmaexpress.ro/,sunt ok medicamentul l-am primit la o saptamana dupa ce am facut comanda
Mamica fericita de printesa MARIA IRINUCA(20.06.2011)
lumimar spune:
Cutia cu 90 pastile pt trei luni costa 320 lei cu tot cu transport
Apeleaza cu incredere la ei sunt seriosi
Mamica fericita de printesa MARIA IRINUCA(20.06.2011)
aristica spune:
lumiiii ma holbam la fiica-ta, la avatar si mi-am amintit ca tu vei face FET. Cand?
angelica cum te simti azi?
PAI-1 844 heterozigot,MTHFR 1298 A>C heterozigot, endometrioza, sot cu OATS severa, 3 FIVcu ICSI+1 crio-et nereusite
"Niciodata sa nu mergi la un doctor caruia i-au murit plantele din birou !"
angelica28 spune:
Artistica ,sunt ok ,mici dureri de ovare in rest nimic .......vroiam sa va intreb eu as vrea sa fac beta vineri ar fi a 12 zi,daca o fi pozitiv ,trebuie sa merg iar sa recoltez luni ,va intreb pt ca la noi in oras nu se face aceasta analiza si trebuie sa vin la Bucuresti ,sau sa merg la Constanta ..........si parca nu as mai face 2 drumuri .............oare s-o multumi dr Albu cu un beta din ziua 12?
Mutatia677-in stare homozigota
Mutatia844g -in stare heterozigota
4 INSEMINARI ,O SARCINA OBTINUTA NATURAL IN IUNIE 2010,OPRITA DIN EVOLUTIE LA 13 SAPTAMINI,O INSEMINARE REUSITA IN IUNIE 2011,OPRITA SI ACEASTA SARCINA DIN EVOLUTIE LA 9 SAPTAMINI
Tratament actual inainte de sarcina:femibion1 1/zi,acid folic1/zi ;magmeB61/zi;vit E3/zi;cetebe1/zi,
Va urma FIV in februarie.