Piersicute de iulie august (17)

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Daconst spune:

Cred ca pozele facute seara sunt ma relevante...ca pe mine seara nu ma mai recunosti,asa diferenta e.

Aseara ma dadea fi-miu cu crema pe burta si ma intreba daca am inghitit un balon.

www.flickr.com/photos/9613794@N05/" target="_blank"> Lucas Paul(18.01.07)

18 sapt

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ARUBA spune:

Citat:
citat din mesajul lui adarev

Hai, Fleur ca tu esti simpatica foc, ce burtoi zici tu acolo. Eu stiu ca sunt putin nebuna. Eu vreau si copil si sa fiu slaba.Burta mea oare e mica la 18 saptamani?Ce placinte bune or fi ?Eu am o lene fetelor, de n-as face nimic. Oricum sunt in varful patului. iuli, sa vezi ce spasita ma duc eu miercuri, cine stie in ce toane il gasesc.

Ada

Ada, esti sigura ca ai 18 sapt? dupa calculele mele ar tb sa ai cam 16, oare nu e corecta UM asa cum e trecuta pe prima pagina? Eu am UM 20 oct si am 17 sapt. Ceva ciudat la mijloc :)

17+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ali24 spune:

dana -
bea-parola trimisa

19+
rafael albert(25.05.2007)

Mergi la inceput

Si eu am UM 21 oct si sunt in a 18 saptamana.

Ada,la tine nu are cum sa fie acum 18,zic si eu.

18 sapt

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adarev spune:

Mie mi-a iesit 17 saptamani si 4 zile. Stau putin ca ma uit daca am la mine ecograful de saptamana trecuta.

Ada

Mergi la inceput

Dana, eu am avut o ovulatie mai tarzie, in ziua 18, de-aia sunt cu 4 zile in urma si sunt abia in 17, ca normal trebuia sa fiu in 18. Oricum bebe a recuperat, dar cica asta nu ramane batut in cuie, poate sa ramana in urma mai tz in cursul sarcinii.

17+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adarev spune:

Aruba, uite am gasit pe data de 15.02.2012, aveam VGM 16 s, DBP 16 s si 5 zile si VGUM 16 s si 5 zile.Chiar nu am idee.

Ada

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ocsanica80 spune: