PAZA BUNA si prognoza METEO

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns szivarvany spune:

la noi inca nu a ajuns zapada, inca e soare, dar cica incepe distractia in weekend si in BH. azi erau -13 dimineata.

(ca ziceati de tiruri; apoi daca un tir ramane blocat e grav; mai ales ca au lanturi, cauciucuri de iarna si tonaj si de obicei soferii au experienta la condus pe orice fel de vreme si sosele)

_

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxanaz spune:

problema mare a autostrazii Bucuresti-Constanta, mai ales pe tronsonul care se inchide intotdeauna primul, adica Fetesti-Lehliu, e ca acolo viscolul este fantastic. si poti actiona cu mama utilajului, totul e in van. niste garduri de protectie bune probabil ca ar ajuta putin, dar nu stiu cat de mult cand sufla vantul cu 70-80km/h.
deci as zice ca inchiderea ei inainte de a incepe nebunia cea mare e cea mai buna solutie.

Roxana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns inbox spune:

Citat:
citat din mesajul lui boticelina

Dar de aprovizionat cu ce va ganditi sa va aprovizionati?

Ca eu am stat si m-am gandit si pentru o saptamana de exemplu nu stiu ce lipsuri ar fi asa intolerabile, dar sigur nu m-am gandit la toate...



Monica si Nancy, 04.07.2008
"If you are unware of your choices, then you have none"


Eu, pentru acasa, m-am aprovizionat cu apa, fiindca luni am patit-o, de la ger, s-au spart conductele la subsol si nu am avut apa toata ziua si ma gandesc ca se poate repeta figura, nu stiu ce masuri a luat adminiastratorul. Mai am si lanterna aproape, in caz ca o sa cada curentul, am un calorifer electric in caz ca se intampla ceva cu gazele....si ma rog sa nu cada toate odata :).

Lumea mea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Bee spune:

Andacos, avertizarea de vreme rea e una. Interdictia de a circula pe o sosea e alta si e adevarat ca se poate referi la toti conducatorii auto. Insa in anumite locuri, pe anumite perioade se poate interzice traficul greu, fiindca creeaza probleme. Iar masinile de mic tonaj sa circule in coloana in spatele utilajelor de dezapezire.
Cand cu viscolul, avertizarea a fost data incepand cu ora 3 noaptea. Ok, la 3 noaptea era un vajalau si o ninsoara, minunate. Eu (ca si multi altii) m-am intepenit intr-o coloana pe la 8.30 seara. Cate ore de la inceputul avertizarii? 17.5 ore? Si cu greu am revenit in Bucuresti unde politia tocmai bloca centura si iesirile din oras. La ora 22 seara, 19 ore de la inceputul avertizarii? Despre asta e vorba. Daca cineva ma opreste, eu stau si ma conformez. Dar oamenii nu au stiut si nu au fost opriti de autoritati.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ruxandra_sb spune:


"Da, s-a anticipat ca vor fi nameti mai mari ca în 1954! La ora 16.00, am convocat Comitetul National pentru Situatii de Urgenta din subordinea Ministerului de Interne. Incercam sa ne pregatim pentru zilele care vor urma. Aseara, au fost alocate 10 miliarde de lei vechi din fondurile de rezerva pentru cheltuieli de benzina, motorina, apa si ce mai este necesar", a declarat, pentru EVZ, ministrul de Interne Traian Igas.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/atentie-vor-fi-zapezi-mai-mari-ca-in-1954-964480.html


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinuk spune:

va pot da numerele de telefon de la care se pot obtine informatii despre starea drumurilor, circulatia tenurilor:

021 264 33 33
021 264 33 34
9360
9521
(numai pe cfr)


le voi pune si pe prima pg

daca mai sunt info pe care le considerati importante,linkuri ceva imi spuneti si le pot posta la inceputul subiectului




Alinuk
si ostrogotzii din dotare: Andu mik (3 ani) si Teo voinik (5 ani)

www.meseriademama.blogspot.com/" target="_blank">party in FEERIE de muzica si dans



............................................................................
Nimic nu-i intamplator!
............................................................................

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui Bee

Andacos, avertizarea de vreme rea e una. Interdictia de a circula pe o sosea e alta si e adevarat ca se poate referi la toti conducatorii auto. Insa in anumite locuri, pe anumite perioade se poate interzice traficul greu, fiindca creeaza probleme. Iar masinile de mic tonaj sa circule in coloana in spatele utilajelor de dezapezire.
Cand cu viscolul, avertizarea a fost data incepand cu ora 3 noaptea. Ok, la 3 noaptea era un vajalau si o ninsoara, minunate. Eu (ca si multi altii) m-am intepenit intr-o coloana pe la 8.30 seara. Cate ore de la inceputul avertizarii? 17.5 ore? Si cu greu am revenit in Bucuresti unde politia tocmai bloca centura si iesirile din oras. La ora 22 seara, 19 ore de la inceputul avertizarii? Despre asta e vorba. Daca cineva ma opreste, eu stau si ma conformez. Dar oamenii nu au stiut si nu au fost opriti de autoritati.


Ana Teodora (22.12.2005), Razvan Dimitrie (26.10.2007) si Petru Octavian (11.08.2009)


Bee,tu ai intzeles ce am vrut eu sa spun,inca odata,scuze vor exista intotdeauna!

Roxanaz,exact la fel se intimpla si pe portziunea Galatzi -Buzau,unde daca te-a prins viscolul acolo ai ramas,asa ca inchiderea(nu ma refer la situatzia de acum)pe zona respectiva e mai mult decit indicata!

Dana

www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Cornelia spune:

Din experienta mea de om umblat pe un mini tronson pe unde circula tiruri si e viscol, tirurile raman inzapezite si blocheaza drumul. Eu stau pe drumul spre port si cand e viscol se blocheaza invariabil cate un sens de mers (in cazul fericit) pentru ca ramane blocat cate un tir. E adevarat ca nu prea e nimic de facut, e campul pe o parte si marea pe alta si pe o portiune de drum ~ 100 m se formeaza invariabil nameti, chiar daca utilajele de dezapezire din port actioneaza. Si e vorba doar de o bucatica de drum, asa ca imi imaginez ce se intampla cu portiuni din astea de kilometri. Ma si distrez ca dimineata abia ies din nameti si ajung apoi in alta lume: drumul spre Constanta curat si uscat.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lali
Iar pe viscol, daca nu ai intervenit profesionist in primele ore, dupa aceea efortul e mult mai mare si mai de durata.

Lali, pe-un viscol puternic in nicio tara din lume nu se poate interveni. Uite de exemplu in Canada, in www.sott.net/articles/show/201830-Winter-storm-closes-roads-across-Canadian-Prairies" target="_blank">2010, in www.winnipegfreepress.com/breakingnews/Storms-closes-highways-schools-116464103.html" target="_blank">2011, s-au inchis en-gross soselele si scolile.
O multime de masini, inclusiv utilaje de deszapezire (!) au ramas abandonate pe autostrazile din US ... inzapezite.
Precizare: presedintele US nu este Basescu, PDL-ul nu-i la putere in Ca, si cele doua tari nu pot fi acuzate de lipsa de profesionalism.

Furtunile care s-au abatut in 2010 si in 2011 asupra Americii de Nord au fost in aceiasi parametri precum viscolul care s-a abatut acum asupra Europei de Est.

Pur si simplu, cu natura nu te poti pune. Mai ales cand esti la volanul unui Logan!

Si, da, cea mai buna masura este inchiderea drumurilor si scolilor. Mai bine previi decat sa te lupti cu nametii pentru a scoate din troiene niste inconstienti.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

Bee, problema se poate pune si invers, de ce sa nu se interzica circulatia autoturismelor si sa se lase doar traficul greu? Ca sa nu derapeze tirurile pentru ca ocolesc un inconstient ce s-a impotmolit cu Matizul in drum spre ski? Ca doar laptele si carnea, necesare sutelor de mii de oraseni, vin cu camioanele, nu cu autoturismele.

Cu viscolele astea a iesit la iveala o alta mare prostie, care a fost promovata la vremea respectiva de numerosi conducatori auto. Va mai aduceti aminte niscaiva vipuri intrate in pom (sau rudele lor, daca doar pomul a ramas in viata) care zbierau pe toate canalele media ca trebuie taiati toti copacii de pe marginea soselelor. Ca daca n-ar fi fost copacii nu'stiu ce smecher, care s-a-nfipt cu 200km/h intr-unul, ar fi ramas in viata aterizand in porumb sau sfecla. Ei bine, s-au cam taiat. Rezultatul? Troiene la liber. Nu se poate compara o parazapada de plasa de 1-2 metri inaltime cu o perdea de copaci.

Mergi la inceput