Mamici si viitoare mamici de gemeni&tripleti(64)
Raspunsuri - Pagina 22
mmammarutza spune:
VALI79, doresc multa sanatate copilashilor tai! Sa va treaca tusea, mucishorii si alte neplaceri, cat mai repede!
geo80 spune:
buna , a nascut cineva la spitalul Pantilinom,noi pana la urma a ales sa nastem acolo, se pare ca pe 27 daca mai rezist.multumesc
Monas spune:
Buna mamici si burtici,
ce faceti voi pe vremea asta? pe afara? ca noi nu prea. am iesit cu snaia cat era zapada insa acum s-a topit dar nu toata. asa ca cu sania, nu, cu carutul iarasi nu pt ca-s sleauri de zapada ici colo..e aiurea. iar cei mici vocifereaza saracii. astept p[rimavara sa plecam iarasi la mama si sa stam in curte toata ziua.
eu cu moralul sunt cam la pamant, nu stiu de ce. daca mai e cineva ca mine poate-mi da o idee cum sa ies din starea asta proasta. Fabi azi nopate a avut chef de ..vorba. pe la 4 nopatea. asa ca nu prea am dormit. Apoi ziua am stat sa ascundem din cabluri ca ei sunt mari amatori de asa ceva. Cat a lucrat tat-lor la asta ei au latrat in patutu de numa numa. Am inceput si primii pasi tinuti da cate o manuta. fabian e tantos tot si vocifereaza sa fie vazut si admirat pentru asta:). E asa dragalas...Eva e mai modesta. ea doar merge si gata. Avem si o deprindere urata: fabi arata cu degetul si cere divrese lucruri la care nu are voie. Si bineinteles ca zbiara daca nu i le dam. cam asta facem noi.
Va pupam si asteptam vesti de la fiecare:).
adipapazi spune:
Monas, da-le, e la varsta la cre cunoaste. Se va plictisi repede de ele. La fel a fost si la noi, mai ales rosul cablurilor.
Trece si depresia cand se vor face mai maricei si te mai intelegi cu ei. Pupam gasca.
mmammarutza spune:
MONAS, sa stii ca si eu sunt un pic nervozitata . Eu cred ca e si din cauza vremii, ca parca nu va mai veni niciodata primavara...Eu, una, sigur nu mai am rabdare . La noi se poate circula pe trotuare, dar ma enerveaza frigul asta de mor!!!