Ma puteti ajuta?
Buna,fetita mea,11 luni,face febra continuu de ieri, se poate sa fie si dintisorii de vina poate putin ..desi nu cred ,38,7 e cam tot timpul cand ii iau temperatura si probabil ca daca as lasa-o iar creste plus ca are fata de bolnavioara ,este palida si cearcane f adanci si asta ma ingrijoreaza f tare ..respira sacadat , iar lucrul asta ma sperie, in special noaptea ,nasul e ca si cum l-ar avea infundat si totusi nu are mucisori;cand doarme respira bine ...ceea ce vreau sa va rog e sa-mi spuneti daca stiti vreun siropel ..ceva..care sa ajute si la raceala dar si pentru intarirea organismului(cu vitamine ceva...)bun ptr varsta ei
nu mai vreau sa-i dau antibiotic ,nici macar siropuri prescrise de medici,a trecut abia o luna de cand am terminat injectabilul+vreo luna i-am tot dat siropuri gen eurespal,nurofen,bromexin,etc
e toata vanata pe la maini de la cate analize a facut asa ca sa-i iau iar analize nici nu ma gandesc:(
sunt dezamagita de medici ,tot ce fac e sa-ti dea medicamente ,as vrea si cateva sfaturi ,invataturi ..nu stiu,ceva care sa te ajute sa iti tratezi copilul si altfel sau sa previi ....
De aceea apelez la ajutorul vostru,ce as putea sa-i dau ptr varsta ei ?Cum sa o ajut fara medicamente ptr ca este clar ca ceva are ..ma ingrijoreaza f tare acele cearcane in special si ca face febra continuu
poate ca este pe aici si cineva in domeniu,medical ma refer..
imi cer scuze ptr cele spuse mai sus dar inca nu am cunoscut vreun medic care sa se intereseze cu adevarat in tratarea copilasilor sau poate ca nu i-am umplut suficient buzunarele si de asta imi tot aplica astfel de tratamente ...multumesc
Mami de ingerasi :David(25.10.2006)Paul (15.05.2009)si Anastasia(25.02.2011).
Raspunsuri
lulu77 spune:
oana, linisteste-te, nu te panica, dar totusi copilul trebuie vazut de un medic, daca zici ca respira sacadat si face febra de ieri. poate alt medic fata de cei care o vedeau pana acum.
sfaturile noastre nu sunt tocmai indicate.