Titanic reloaded ...

Titanic reloaded ... | Autor: capcaunul

Link direct la acest mesaj

1912 - Titanic se loveste de-un aisberg ...
2012 - Costa Concordia se loveste de-o stanca ...

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

da da !!!!
Si pe mine m-a socat ...
Am sa pun niste poze, pentru ca dramatismul situatiei e foarte ridicat








Poze si mai multe www.dailymail.co.uk/news/article-2086831/Costa-Concordia-accident-Pictures-cruise-ship-sinking-coast-Italy-Titanic-like-scene.html" target="_blank">aici.

Sanatate si o zi cu soare va doresc!

**************
Linkurile mele: Supereva.ro | Blogul meu | www.facebook.com/#!/desprecopiicom" target="_blank">DC pe Facebook

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

PS: capcaunule, ce bine spune si Eminescu poezia aia cu catargele....

Sanatate si o zi cu soare va doresc!

**************
Linkurile mele: Supereva.ro | Blogul meu | www.facebook.com/#!/desprecopiicom" target="_blank">DC pe Facebook

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Imaginati-va ce panica s-a creat la bord, printre 3000 de pasageri...

Vina apartine exclusiv capitanului, care s-a gandit ca ruta fireasca, cunoscuta, nu e cea mai buna si ca stie el una mai ok, mai aproape de coasta

ma intreb, totusi, de ce nu au protestat ceilalti membri ai echipajului, responsabili cu chestiunile tehnice?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns viviana spune:

Aha, deci de asta i-au arestat (pe comandant si secund) si ii acuza de ucidere din culpa.



Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit
vivi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ab5174 spune:

Citat:
citat din mesajul lui viviana

Aha, deci de asta i-au arestat (pe comandant si secund) si ii acuza de ucidere din culpa.


Pe comandant l-au arestat pentru ca a parasit vasul inainte ca toti pasagerii sa fie salvati.
Comandatul paraseste ultimul vasul.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Citat:
citat din mesajul lui ab5174

Citat:
citat din mesajul lui viviana

Aha, deci de asta i-au arestat (pe comandant si secund) si ii acuza de ucidere din culpa.


Pe comandant l-au arestat pentru ca a parasit vasul inainte ca toti pasagerii sa fie salvati.
Comandatul paraseste ultimul vasul.


Asa-i, insa cred ca Viviana are dreptate, arestarea i se trage de la acuzatia de omor din culpa. A luat o decizie extrem de periculoasa, nu stiu ce a fost in capul lui! Nu iti poti permite niciun fel de risc cu atatia pasageri la bord.
Poate era beat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns doruletz spune:

Se zice ca exista o traditie a comandantilor in a "saluta" (lumini aprinse si sirene) micuta insula Giglio si ca

de aceea nava s-a apropiat atat de mult. Manevra se numeste "inchino" (reverenta) si a fost mentionat de locuitorii insulei dar infirmat de Costa.

In acelasi timp unii spun ca datorita comandantului s-a evitat o catastrofa si mai mare pentru ca a adus vaporul spre tarm ca sa-l esueze altfel s-ar fi rasturnat si ar fi fost mult mai multi morti.

Panica la bord a fost si din cauza ... mondializarii, echipajul e format din multe natii care nu vorbesc o limba comuna si nu au putut coordona evacuarea corect

Si nu in ultimul rand un rol il are si ... blestemul, la botezul navei, in 2006, sticla de sampanie nu s-a spart:)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xQw-Un_ufg4



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Citat:
citat din mesajul lui doruletz


In acelasi timp unii spun ca datorita comandantului s-a evitat o catastrofa si mai mare pentru ca a adus vaporul spre tarm ca sa-l esueze altfel s-ar fi rasturnat si ar fi fost mult mai multi morti.

Panica la bord a fost si din cauza ... mondializarii, echipajul e format din multe natii care nu vorbesc o limba comuna si nu au putut coordona evacuarea corect



Din ce cauza s-ar fi rasturnat vaporul? Ruta aceia e foarte circulata si deci extrem de bine cunoscuta capitanilor. In plus,radarele si tehnologia pe care o au la bord astfel de nave ar fi alarmat echipajul daca aparea ceva nepravazut, iar acestia ar fi cerut ajutor.

Cred ca atunci cand 3000 de oameni se sperie si intra in panica e aproape imposibil de coordonat evacuarea. Limba conteaza mai putin, la imbarcare se face exercitiu de simulare al evacuarii in limbile clientilor.
Chiar, capitanul a vorbit clientilor dupa accident, incercand sa ii linisteasca?


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Totusi nu arespectat cele 300 mile fatza de coasta si se pare ca asta ar fi cauza!

Mi s-a parut ciudat rau capitanul asta,am vazut asa fugitiv un interviu cu el...parca era sub drog!

Poate totusi nu se scufunda si vor salva mai multe vietzi!(se spune ca e o pana de curent-ma rog pentru mine e deja un mister cum d emai functzioneaza curentul acolo,dar ma rog,cu tehnica nu te joci-si cabinele sunt incuiate pe baza de curent,se presupune ca ar mai fi pasageri in cabine!!!!)

Dana

www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns doruletz spune:

Citat:
citat din mesajul lui ladyJ
Din ce cauza s-ar fi rasturnat vaporul? Ruta aceia e foarte circulata si deci extrem de bine cunoscuta capitanilor. In plus,radarele si tehnologia pe care o au la bord astfel de nave ar fi alarmat echipajul daca aparea ceva nepravazut, iar acestia ar fi cerut ajutor.

pai s-ar fi rasturnat din aceeasi cauza din care a esuat, fie ciocnirea de o stanca (versiunea oficiala), fie o defectiune (din spusele martorilor accidentul a inceput printr-o pana de curent care a durat destul de mult), fie altceva. Dar una e sa se scufunde in ape profunde si alta sa esueze pe tarm, asta spuneam ca a facut capitanul, dupa accident a reusit sa duca vaporul aproape de tarm ca sa faciliteze operatiile de salvare. Se zice ca au trecut 2 ore intre momentul accidentului si esuarea propriu zisa, din cate am inteles mai intai capitanul ar fi spus oamenilor ca e doar o pana de curent si cand a ajuns aproape de tarm a ordonat evacuarea.
Dar ca si in cazul accidentelor aviatice in final va fi probabil exclusiv vina capitanului (ca doar asigurarile si armatorii trebuie sa traiasca si ei:)

coordonarea salvarii ar fi trebuit sa fie posibila, doar nu s-au trezit dintr-o data cu 3000 de oameni panicati la bord, sunt situatii la care in mod normal echipajul ar trebui sa fie pregatit.

Mergi la inceput