Neplata prenatalului!!!

Neplata prenatalului!!! | Autor: cristidiana

Link direct la acest mesaj

Salutare tuturor!!

Am si eu nevoie de niste indrumari pls...

Suntem in concediu prenatal din luna noiembrie dar nici pana in ziua de azi nu am vazut niciun ban de la angajator.(trebuia sa primesc pana acum partial salariu + partial indemnizatie aferente lunii noiembrie si indemnizatie luna decembrie)

Acest om refuza pur si simplu sa imi plateasca aceste drepturi si imi spune doar sa merg la sediu sa discutam !!! (ce sa discutam ????sunt in concediu medical si am un contract de munca)

i-am explicat ca nu ma pot deplasa acolo deoarece am probleme cu colul ,care este fff scurt si pot sa nasc in orice moment. i-am prezentat si hartia de la medic in care e specificat lucrul asta.

Am aflat de la o sursa din interiorul firmei ca de fapt vrea sa imi dea laptop-ul sa muncesc de acasa...

Va rog mult sa imi spuneti cum trebuie sa procedez pt a-mi recupera banii!!saptamana aceasta bebita va veni pe lume iar eu nu mi-am primit inca drepturile banesti deoarece acest om refuza sa ma plateasca.

Mii de multumiri!!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns histamina spune:

intra la topicul legislatie. acolo marius a postat cam tot ce se poate posta si oricum e f in tema.
ii poti trimite pe cap ITM si garda financiara.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Poti sa faci o imputernicire prin care sa-l "delegi" pe sotul tau sau o terta persoana sa iti ridice drepturile salariale de la firma.
In caz de refuz dion partea angajatorului poti sa depui o sesizare(plangere) la Inspectoratul Teritorial de Munca unde sa precizezi refuzul nejustificat al platii drepturilor salariale. Se va solda cu un control din partea ITM - o amenda deloc neglijabila si repunerea in drepturi.
O sugestie ar fi sa spuna sotul tau la prezentarea imputernicirii in vederea ridicarii drepturilor salariale ca in caz de refuz te vei adresa organelor de control.