new commer
Bine ca am venit si eu printre voi.
Incerc de 4 ani sa primesc o minune in casa. Sunt satula de medicamente gen Duphaston, vitamine si medici care spun mereu ca totul e in regula. Am devenit depresiva. Nu mai suport sa vad copii, nu mai pot sa aud pe cineva ca asteapta un copil, si de cate ori o prietena imi spune ca nu este multumita de minunea mica de langa ea imi vine sa o sugrum.
Incerc sa imi arunc tristetea in munca, sunt economist la o firma si toata energia o ingrop in hartii. Privesc cu groaza ora la care trebuie sa ajung acasa sau intalnirile cu oamenii de langa mine. "Voi de ce nu vreti copii, ca deja ati trecut de varsta la care sa va jucati de-a familia?" Pai eu nu vreau, sau sotul meu nu vrea? Nu e momentul nostru, si deja incep sa cred ca nu va fi niciodata.
Am citit forumul apirantelor de multa vreme, si de fiecare data ma bucur cand una dintre fete reuseste. Si iata ca a venit si momentul sa ma bag in seama cu voi.
Va pup si va iubesc.
Rox
Miracles are not yet to come, because i am waiting too hard.
Raspunsuri
viviana spune:
Bine ai venit Roxy_ana!
Iti doresc sa reusesti in ceea ce ti-ai propus. Aici este locul in care vei gasi sustinere, ajutor si persoane minunate.
Despre puiul de depresie ce-ti da tarcoale poti povesti aici:
http://forum.desprecopii.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=69&nm=Cabinetul-Psi-consultatii-de-psihologie
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit
vivi
Nykolici spune:
Buna tuturor!
Am venit printre voi deoarece eu si sotul meu ne dorim foarte mult un copilas, dar se lasa asteptat, incercam de 1 an de zile si nimic, medicii spun ca totul este in regula, nu stiu ce sa mai cred....sunt foarte dezamagita! Simt ca devin depresiva, sunt din ce in ce mai stresata, agitata, nervoasa! Am aceleasi sentimente ca si Roxy-Ana cand vad o graviduta sau un bebelus! Sper sa reusesc alaturi de voi sa trec putin mai usor peste aceasta problema!
Va multumesc ca existati!