Dulceturi si papanasi de sept-oct 2007 (1)

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mandarinutza spune:

Cecilia, uite aici programul patinoarelor, sper sa fie actualizat: http://patinoare.blogspot.com/search/label/patinoare%20bucuresti

Mergi la inceput

Sabina, m-am uitat si eu acum pe site si nu sunt trecute numele profesorilor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sabina spune:

Cine face pian cu cei mici, cu rezultate bune, si o cunosc din facultate, e fata asta :
http://www.lectiipian.ro/lectii-de-pian.html

Zero toleranta pentru lipsa de toleranta fata de un copil!

Cum mi-am alaptat copiii

Sabina's blog, Sofia Galagia si bb Gheo

Cea mai lungă cale este calea care duce de la urechi la inimă.

Mergi la inceput

Sabina, merci mult ! o sa pastrez site-ul.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns isabeluta spune:

Drage mamici,
Bine v-am gasit!
Dragi floricele pupici multi de la noi!

Am asteptat cu atata bucurie momentul trecerii spre o noua etapa a vietii puilor nostrii! Am construit in minte cuvinte frumoase si multumiri pentru faptul ca ne-am cunoscut intr-un moment atat de pretios al existentei noastre! Apoi m-au trezit la realitate si m-au lovit problemele reale...uneori ma simt ca un robotel...organizand si planuind fiecare ora si minut al zilei...

Mesajul meu ajunge tarziu, mult prea tarziu, dar vreau sa stiti ca m-am gandit la voi si am rememorat momente dragi...si am facut urari fiecarui pui!!!!!
V-am spus de atatea ori:imi sunteti tare dragi si ocupati un loc special in inima mea, iar amintirile cu voi sunt speciale chiar daca nu v-am cunoscut personal! Suna artificial si siropos dar e ceea ce simt!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luy spune:

Buna dimineata, va ofer o si va urez sa aveti un weekend frumos !