Comori de nov-dec 2004 (209)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns miria_cristina spune:

Buna, fete de boboci!
Intru la spartul targului ca acuma am timp sa respir nitel inainte de somn.

OTILIA - Blogul e vechi si neactualizat cu toate ca mai lucrez si acuma si am lucrari multe si noi. Ca sa pot lucra cat de cat a trebuit sa schimb nitel materialele ca sa scad toxicitatea. Si nu pot picta singura decat foarte rar. Casi se langa mine si imi verifica toate pensulele :))
Iar Dami mi folosste matritele pentru plastelinele ei, deci e chin si jale cand ma apuc de lucru. :)

Legat de scoala, eu nu vreau sa dau sfaturi pentru ca fiecare face cum simte ca-i mai bine pentru copilasul ei. Eu am lucrat in scoala si numai salariul m-a determinat sa plec, in plus, sunt fata de profesori si toata copilaria mi-a fost marcata de experienta parintilor. Dar daca pana acum nu m-au interesat am descoperit ca multe din experientele lor mi-au devenit sfaturi utile.

Ideea e ca pentru un copil la varsta de 6-7 ani importanta e acomodarea si increderea in capacitatile lui nu performantele. De fapt, se stie ca premiantii raman cu coronitele, iara copiii care au invatat sa-si dezvolte diverse aptitudini au ajuns sa fie cineva in viata.

Va pup merg la culcare ca-i tarziu chiar si pentru mine!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miria_cristina spune:

Nu exista o legea care sa stabileasca varsta minima de la care copiii pot fi lasati singuri. Cu toate acestea, este considerata o infractiune lasarea copilului singur atunci cānd exista riscul de a i se intampla ceva rau.

Exista multe lucruri importante care se iau īn considerare īnainte de a lasa un copil singur.
Acestea includ:
- vārsta copilului
- nivelul de maturitate si de īntelegere al copilului
- locul īn care il lasam pe copil
- cāt de mult timp si cāt de des va fi lasat copilul
- si daca mai exista copii prin preajma

Ma rog, sunt multe de zis si de dat exemplu aici. :)