Buburuze de Ianuarie - Februarie 2011(73)

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns fragrant8 spune:

gabiv - ce fata mare ai! sa fie intr-un ceas bun inceputul scolii
sanatate inlincai; noi suntem pe final cu raceala; mai avem muci inca, dar macar am scapat de febra.
are dreptate dr ta; eu am abuzat de batistuta bebelusului; am folosit-o si de 5 ori intr-o zi, ca se sufoca de la mucisori si am vazut apoi firisoare de sange in nas;
am lasat-o mai moale cu bb acum; o folosesc doar seara, inainte de culcare; in restul zilei bagam humex la greu;

simo - hai mama inapoi, ca da lumea in sciatica de la atata tras de sfori

sanatate multa bebe de aditza!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ocsanica80 spune:

mai chiar sunt cretini medicii astia, auzi de la rosu in gat la infectii luate de la mama, mi se pare incredibil... iar de farmaciste ce sa mai spun si astea sunt o specie la bataie cu medicii, uneori se cred chiar mai destepte decat ei si te iau si la misto cand te duci cu vreo reteta de la un medic...offfffffff



Roxana mami de Maria-Sofia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mayane spune:

Copilul meu se uita la gaura de la usa (unde ar fi trebuit sa fie o clanta) si rade de se sufoca. Si mai trage si cate o palmuta la usa din cand in cand, sa sublinieze extazul.

Mai, copilul asta nu stie sa rada. Zgomotul pe care il scoate seamana cu dresul vocii cand esti ragusit, combinat cu un carait de greiere si un croncanit de cioara... Combinat cu mersul crab-titrez, ce rezulta? Mami e de vina, ca nu invata copilul. Trebuie sa ma apuc de mers in patru labe, ca de ras ii rad toata ziua. si tot nu se prinde nimic de el.


"Pluteste drept inainte si daca pamantul pe care il cauti nu exista inca, fii sigur ca Dumnezeu il va crea inadins pentru a-ti rasplati indrazneala"

"Life isn't about waiting the storm to pass, it's about learning to dance in the rain."