Pipi cu sange.....
Baiatul meu de 6 ani face pipi ceva cam des de 2 zile dar de aseara cu sange,desi este in tratament cu urovaxom.Este a3-a oara in 6 luni.Are ecoli hemolitic.As vrea sa stiu daca la Grigore Alexandrescu este urulog bun pentru copii pentru ca doar ce am fost cu el acolo la dr.Mirela Chiru pentru analize,si ma gandesc ca este singura pe care as putea sa o sun,avand in vedere ca nu sunt din Bucuresti.Dr Chiru mi-a lasat impresia ca e medic bun,dar cine stie mai multe....se supara daca e sunata la sf de saptamana?
Nu stiu cat de coerenta am fost ca e f tarziu
Offf....doar ce am fost cu el la baie.A facut mai mult dar dupa ce termina de facut mai sta putin si mai face 2-3 picaturi dar colorate.
Orice sfat sau sugestie sunt binevenite!
Raspunsuri
sirimie spune:
Trebuie sa mergi la urgenta indiferent ce medic este. Din cate stiu eu la Grigore Alexandrescu sunt medici foarte buni. Baiatul tau poate avea infectie urinara.
oana_lex82 spune:
Poate avea nisip la rinichi,..de la acest nisip face cu sange pt ca ii irita tractul urinar..dar foarte bine se poate colora urina in rosu de al anumite medicamente..a urmat vreun tratament recent cu ceva??
Un control medical e obligatoriu!
Multa sanatate!
crialex06 spune:
Dna dr Chiru este medicul la care merg eu cu baietelul meu de cate ori avem nevoie...este un om si un doctor de nota 100,nu cred ca se va supara daca o vei suna,doar ca,din cate stiu eu,nu prea obisnuieste sa raspunda la telefon.Eu,cand am nevoie,ii trimit un sms si fie imi raspunde tot prin sms,fie ma suna cand poate.
Ca urolog,la Grigore Alexandrescu iti pot recomanda pe dna dr Rodica Dinu,dansa i-a facut circumcizia baietelului meu,si mi s-a parut de incredere.
Multa sanatate va doresc.
Aleniram spune: