Strugurasi Sept-Oct 2011-BV ANDREEA,2011 (97)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns racheel spune:

Sei, Lore si eu am patit asta luni.Eram intr-o rochita, fara chiloti, stam pe pat si cand m-am ridicat am vazut ca am udat cearceaful.Si eu m-am speriat dar, am zis ca poate sunt secretii din timpul sarcinii.

M-ati speriat rau Offfff abia astept sa merg maine la doctor.

Cu ajutorul, Bunului Dumnezeu, Sfantului Nectarie, Sfintilor Parinti Ioachim si Ana si Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu Izbavitoarea sunt 35+ cu Anastasia-Maria
Doamne, ajuta-ne in continuare!



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ionelamaria spune:

Lore, Sei, eu n u va pot spune ca e totul ok, cum as vrea, pentru ca nici nu sunt langa voi nici nu sunt medic. Cu toate astea, bebe e greu, apasa pe toate alea, secretiile sunt absolut firesti mai ales acum. E normal sa fie abundente. Lichidul cand incepe sa curga, curge. Dar daca e verde miroase urat rau ( ca e verde de la scaun si infectia eferenta eventual) nu are doar un miros usurel.
Daca asta va linisteste sunati la medic, dar nu panicati, chiar NU CRED ca e lichidul ce spuneti voi.


Mami fericita de Mihnea (14.11.2009 ) acum 28+ cu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns camady spune:

Sei nu intra in panica.
Si eu am aceleasi secretii pe care le descrii. Cand mi s-au rupt membranele la razvan curgea, de prima data am crezut ca fac pipi.
Insa ptr linistea ta poti merge la urgente
Curaj.
Si de-o fi sa nasti............copilul e la termen si veti fi bine amandoi.

36+ cu Eva Maria si mami de Razvan Gabriel 8 anisori

camady's baby

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns loredanar spune:

eu am mai avut joia trecuta asa un atac de panica de umblam precum o curca nebuna prin casa.
cred ca ma voi linisti si acum ca si atunci si voi astepta rezultatele de la lama.
ZEEEEEN !!! :)