Biserici crestine din America

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns danamiha spune:

Citat:
citat din mesajul lui JuliaSM

Nu sunt de acord cu explicatia asta,nici pe departe nu 'bate' cu textul biblic,insa fiecare e liber sa creada ce vrea. Nicaieri in Biblie nu se mentioneaza ca botezul sa fie strict o slujba facuta copiilor proaspat nascuti.Botezul e o marturie personala facuta cu gura,iar in zilele noastre marturia asta o fac nasii copilului,pentru ca,evident,bebele nu poate vorbi.


Asa cred si eu. Faptul ca am fost botezata la 6 saptamani nu inseamna ca am devenit crestina.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crinuta spune:

Citat:
citat din mesajul lui JuliaSM

Nu sunt de acord cu explicatia asta,nici pe departe nu 'bate' cu textul biblic,insa fiecare e liber sa creada ce vrea. Nicaieri in Biblie nu se mentioneaza ca botezul sa fie strict o slujba facuta copiilor proaspat nascuti.Botezul e o marturie personala facuta cu gura,iar in zilele noastre marturia asta o fac nasii copilului,pentru ca,evident,bebele nu poate vorbi.






La catolici marturia personala se numeste confirmare, si reprezinta o acceptul constient dat de copil/adolescent cu privire la apartenenta sa la o anumita religie.


Spui ca nicaieri nu se specifica ca nou nascutii trebuie botezati. Asa, si ce demonstreaza asta? Scrie undeva ca nou nascutii NU TREBUIE BOTEZATI PANA NU DEVIN ADULTI????????????????


Nici cuvantul Sfanta Treime nu apare in Biblie nicaieri, so what? Asta inseamna ca nu exista Sfanta Treime? Evident ca NU! Deci logica asta nu prea tine.....




Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns michelle-usa spune:

Citat:
citat din mesajul lui crinuta

Citat:
citat din mesajul lui michelle-usa

Citat:
citat din mesajul lui crinuta

Ai avut credinta 0 din alte motive, nu pentru ca ai fost botezata.
Poate nu cunosti faptul ca prin botez ti se sterge pacatul stramosesc, lucru vital pentru oricine.

Botezul sterge pacatele de pana atunci, iar singurul pacat cu care se naste cineva este cel stramosesc. Pentru adultii care se boteaza pentru prima data botezul tine loc de spovada, adica ii sunt iertate toate pacatele facute pana atunci, deci importanta botezului este uriasa.

Ce face persoana cand creste, cum considera ca isi va pastra puritatea capatata in urma botezului, este alta poveste si tine doar de alegerile fiecaruia.

Crinuta si minunea ei

Fara Dumnezeu nimic nu e.
Cine se increde in sine, cade rau!
PRO LIFE, NOT PRO CHOICE!!!

www.staycatholic.com/Free%20Book.pdf" target="_blank">Staycatholic

www.alabamacatholicresources.com/Bible.html" target="_blank">Catholic answers





dar niciodata nu mi-ai spus ce s-a intimplat copiii nascuti de la Isus pana in anul 300+ cand a inceput sa se practice botezul?

michelle






Intrebarea ar fi, ce se intampla cu toti ce care au murit in stare de har inainte de cruficiarea lui Isus? Au stat intr-un loc numit limbo. La fel si copiii nebotezati.
Cine a inceput sa boteze in numele Sfintei Treimi?> Nu Ioan Botezatorul? Nu a venit Isus la el in anul 33 sa fie botezat? Vorbim de anul 33, nu de anul 300.....

Nu le-a dat autoritate apostolilor de a lega/dezlega pacate, de a propovadui si boteza lumea? Nu asta au facut? Cui a fost data autoritatea dupa moartea lor? Doar nu le-a dat Isus o autoritate care urma sa dispara dupa moartea lor? Ce sens ar fi avut?

Crinuta si minunea ei

Fara Dumnezeu nimic nu e.
Cine se increde in sine, cade rau!
PRO LIFE, NOT PRO CHOICE!!!

www.staycatholic.com/Free%20Book.pdf" target="_blank">Staycatholic

www.alabamacatholicresources.com/Bible.html" target="_blank">Catholic answers





Crinuta, faci o confuzie.
Ioan Botezatorul nu boteza in numele Treimii, el doar ii indemna sa-si spuna pacatele, sa se pocaiasca.
Chiar si Juda a fost botezat de Ioan Botezatorul si...

Apostolii au fost primii care au botezat in numele Treimii.

Pentru botez ca sa fii salvat e nevoie de pocainta si credinta, copii nu au niciunul din aceste requirements.Dar copiii nu au nevoie de asta,pentru ca ei nu realizeaza ca fac pacate,nici refuza sau accepta credinta...
Daca ar fi fost neccesar botezul la copii crezi ca ar fi fost omis de Apostoli, de Isus? Nu ti se pare ciudat ca nu e absolut nici un cuvint in intreaga Biblie despre acest botez al copiilor imediat dupa nastere?

Si acolo unde sunt vreo 2 pasaje ca s-a botezat intreaga casa a lui... scrie cumva ca erau copii mici in aceea casa?

dar astea sunt niste discutii care ar avea sens la un nou subiect.


michelle

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns JuliaSM spune:

Citat:
citat din mesajul lui crinuta

Citat:
citat din mesajul lui JuliaSM

Nu sunt de acord cu explicatia asta,nici pe departe nu 'bate' cu textul biblic,insa fiecare e liber sa creada ce vrea. Nicaieri in Biblie nu se mentioneaza ca botezul sa fie strict o slujba facuta copiilor proaspat nascuti.Botezul e o marturie personala facuta cu gura,iar in zilele noastre marturia asta o fac nasii copilului,pentru ca,evident,bebele nu poate vorbi.


Spui ca nicaieri nu se specifica ca nou nascutii trebuie botezati. Asa, si ce demonstreaza asta? Scrie undeva ca nou nascutii NU TREBUIE BOTEZATI PANA NU DEVIN ADULTI????????????????


Nici cuvantul Sfanta Treime nu apare in Biblie nicaieri, so what? Asta inseamna ca nu exista Sfanta Treime? Evident ca NU! Deci logica asta nu prea tine.....





Sfanta Treime nu apare in Biblie,e drept,oricum mi se pare ca se face prea mare caz in lumea ecumenica despre termenul asta, care pana acum a dat rost la multe discutii.
Apare in Biblie persoana Tatalui,a lui Isus ca fiu,a Duhului Sfant,nu contest autoritatea si puterea fiecarei parti a Divinitatii,in modul in care a fost revelata.Si daca eu nu numesc Divinitatea Sfanta Treime gresesc cu ceva?

Daca ar fi fost atat de vitala botezarea copiilor mici,care nu stiu spune nici mama sau tata,daramite sa faca marturia unei experiente cu Dumnezeu,sunt mai mult decat convinsa ca ar fi scris asta in Biblie,da.Asa cum s-a precizat despre botezul lui Ioan si despre botezul apostolilor,despre cine trebuie sa il primeasca si ce conditii sa intruneasca,tot astfel trebuia mentionat ca merge si in cazul bebelusilor,daca ar fi fost necesar.

In ce priveste logica celor spuse de tine,da,intr-adevar,nu tine.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nadaflorilor spune:

Botezul pentru crestinii ortodocsi este si o a doua nastere, Taina Sfantului Botez este usa prin care se intra; īn Sfanta Biserica a lui Hristos, dar si accesul in imparatia lui Dumnezeu, Māntuitorul spune ca: «De nu se va naste cineva din apa si din Duh, nu va putea sa intre īn īmparatia lui Dumnezeu.» (Ioan III, 5).
Apostolii savarseau botezul copiilor, dovada sunt pasajele unde se precizeaza ca s-a boteaza X cu intreaga lui casa, nu sunt nominalizati toti membri casei de aceea nu stim cati prunci nou nascuti au fost botezati.
Eu cred ca pentru un crestin ortodox era si ar trebui sa tie important sa ii asigure copilului sau accesul in Imparatia lui Dumnezeu, nimeni nu-si doreste sa ii moara copilul dar nimeni nu poate fi sigur ca pruncul va prinde varsta cand sa accepte botezul in deplina cunostinta de cauza, de aceea si mai ales bazandu-se pe cuvintele Domnului, ortocsi isi boteaza copii nou nascuti. Nasul marturiseste, in locul finului (prunc), credinta crestina rostind Crezul, nasii au o mare responsabilitate, in ziua de azi acestia au cam uitat sau ignora obligatiile.
Nu numai crestinii ortodocsi fac asta, mai sunt si alti crestini care isi boteaza pruncii, probabil din aceleasi considerente.

Taina Sfantului Botez nu se repeta. Caci «este un Domn, o credinta, un botez» (Efes. IV, 5)... «Marturisesc un botez spre iertarea pacatelor», rosteste cel ce primeste Sfanta Taina a Botezului (Art. 10 din Simbolul Credintei).




Nina, 21+,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns greieras spune:

Eu cred ca atunci cand vine vorba de Dumnezeu nu ne putem da cu presupusul. Cuvantul Lui, Biblia, este autoritatea suprema. In Biblie nici macar o data nu se precizeaza botezul unui nou nascut. Toate cazurile sunt mentionate cu adulti, restul este presupunere. Este un lucru periculos sa presupui lucruri care nu sunt scrise negru pe alb.

Am sa citez pe insusi Mantuitorul:

Ioan 17:3
"Si viata vesnica estea aceasta: sa Te cunoasca pe Tine, singurul Dumnezeu adevarat, si pe Isus Hristos, pe care L-ai trimis Tu.


Eu cred ca si cand e vorba de copii mici Biblia este clara in legatura cu viata dupa moarte.

In Matei 18:2-3 scrie:

Isus a chemat la El un copilas, l-a pus in mijlocul lor, si le-a zis "Adevarat va spun ca, daca nu va veti intoarce la Dumnezeu si nu va veti face ca niste copilasi, cu nici un chip nu veti intra in Imparatia cerurilor."

De aici reiese clar ca copilasii au acces in Imparatia cerurilor garantat. Copiii nu erau botezati pe vremea aceea de catre Ioan pentru ca Ioan boteza numai botezul pocaintei.

In trecut am facut si eu gresala sa cred ca biserica este o institutie, dar Bilia spune ca noi, credinciosii, suntem caramizile vii din care este cladita biserica.

Eu nu am incredere in nimeni decat in Biblie cand e vorba de vesnicia mea, de aceea nu-mi pot permite sa fac presupuneri si sa declar lucruri care nu sunt scrise negru pe alb. Au aparut atatea traditii si obiceiuri dupa moartea lui Isus care nu au nimic de-a face cu ce a zis si a facut El. Daca tineti minte, cand Isus a fost ispitit in pustie de catre Diavol, El intotdeauna a raspuns cu Cuvantul lui Dumnezeu. citez "Este scris...." De fiecare data spunea "Este scris..." Toata viata Lui a trait-o implinind Cuvantul lui Dumnezeu.






Gloria si Eva (22 dec. 2004)


Craciun 2008


Evil thrives when good men do nothing




Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crinuta spune:

Citat:
citat din mesajul lui JuliaSM

Citat:
citat din mesajul lui crinuta

Citat:
citat din mesajul lui JuliaSM

Nu sunt de acord cu explicatia asta,nici pe departe nu 'bate' cu textul biblic,insa fiecare e liber sa creada ce vrea. Nicaieri in Biblie nu se mentioneaza ca botezul sa fie strict o slujba facuta copiilor proaspat nascuti.Botezul e o marturie personala facuta cu gura,iar in zilele noastre marturia asta o fac nasii copilului,pentru ca,evident,bebele nu poate vorbi.


Spui ca nicaieri nu se specifica ca nou nascutii trebuie botezati. Asa, si ce demonstreaza asta? Scrie undeva ca nou nascutii NU TREBUIE BOTEZATI PANA NU DEVIN ADULTI????????????????


Nici cuvantul Sfanta Treime nu apare in Biblie nicaieri, so what? Asta inseamna ca nu exista Sfanta Treime? Evident ca NU! Deci logica asta nu prea tine.....





Sfanta Treime nu apare in Biblie,e drept,oricum mi se pare ca se face prea mare caz in lumea ecumenica despre termenul asta, care pana acum a dat rost la multe discutii.
Apare in Biblie persoana Tatalui,a lui Isus ca fiu,a Duhului Sfant,nu contest autoritatea si puterea fiecarei parti a Divinitatii,in modul in care a fost revelata.Si daca eu nu numesc Divinitatea Sfanta Treime gresesc cu ceva?

Daca ar fi fost atat de vitala botezarea copiilor mici,care nu stiu spune nici mama sau tata,daramite sa faca marturia unei experiente cu Dumnezeu,sunt mai mult decat convinsa ca ar fi scris asta in Biblie,da.Asa cum s-a precizat despre botezul lui Ioan si despre botezul apostolilor,despre cine trebuie sa il primeasca si ce conditii sa intruneasca,tot astfel trebuia mentionat ca merge si in cazul bebelusilor,daca ar fi fost necesar.

In ce priveste logica celor spuse de tine,da,intr-adevar,nu tine.





Sunt multe aspecte nementionate specific in Bible. In ce calitate poate orice persoana afirma ce TREBUIA sa apara scris in Biblie?
E foarte interesant cum unii stiu mai bine decat Dumnezeu ce ar fi trebuit sa apara in Biblie, sau, interpreteaza strict prin prisma existentei ideilor respective in Biblie.
Noi nu credem in Sola Scriptura, adica, nu doar Biblia este sursa de informatie, ci si scrierile Parintilor Bisericii ( Church fathers), si nu in ultimul rand Traditia, extrem de important in acea perioada.
Pana cand s-a scris Biblia si s-a decis ce intra si ce nu, totul s-a transmis doar prin traditie, fapt recunoscut atat de BO cat si de BC.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crinuta spune:

Citat:
citat din mesajul lui greieras

Eu cred ca atunci cand vine vorba de Dumnezeu nu ne putem da cu presupusul. Cuvantul Lui, Biblia, este autoritatea suprema. In Biblie nici macar o data nu se precizeaza botezul unui nou nascut. Toate cazurile sunt mentionate cu adulti, restul este presupunere. Este un lucru periculos sa presupui lucruri care nu sunt scrise negru pe alb.

Am sa citez pe insusi Mantuitorul:

Ioan 17:3
"Si viata vesnica estea aceasta: sa Te cunoasca pe Tine, singurul Dumnezeu adevarat, si pe Isus Hristos, pe care L-ai trimis Tu.


Eu cred ca si cand e vorba de copii mici Biblia este clara in legatura cu viata dupa moarte.

In Matei 18:2-3 scrie:

Isus a chemat la El un copilas, l-a pus in mijlocul lor, si le-a zis "Adevarat va spun ca, daca nu va veti intoarce la Dumnezeu si nu va veti face ca niste copilasi, cu nici un chip nu veti intra in Imparatia cerurilor."

De aici reiese clar ca copilasii au acces in Imparatia cerurilor garantat. Copiii nu erau botezati pe vremea aceea de catre Ioan pentru ca Ioan boteza numai botezul pocaintei.

In trecut am facut si eu gresala sa cred ca biserica este o institutie, dar Bilia spune ca noi, credinciosii, suntem caramizile vii din care este cladita biserica.

Eu nu am incredere in nimeni decat in Biblie cand e vorba de vesnicia mea, de aceea nu-mi pot permite sa fac presupuneri si sa declar lucruri care nu sunt scrise negru pe alb. Au aparut atatea traditii si obiceiuri dupa moartea lui Isus care nu au nimic de-a face cu ce a zis si a facut El. Daca tineti minte, cand Isus a fost ispitit in pustie de catre Diavol, El intotdeauna a raspuns cu Cuvantul lui Dumnezeu. citez "Este scris...." De fiecare data spunea "Este scris..." Toata viata Lui a trait-o implinind Cuvantul lui Dumnezeu.






Gloria si Eva (22 dec. 2004)


Craciun 2008


Evil thrives when good men do nothing










Nu este nimic rau in a avea incredere in Biblie, din contra, intrebarea se pune cum faci sa intelegi ce se transmite in Biblie? Ce autoritate iti garanteaza ca acel mesaj este corect? Sau ai incredere doar in propria ta judecata?>

Cand cumperi un medicament cauti avizele Ministerului Sanatatii, te interesezi, nu cumperi ceva neautorizat.

Ca Dumnezeu a lasat aceasta autoritate apostolilor, in special lui Petru, autoritate data mai departe prin succesiune apostolica, este un lucru dovedit in Biblie si se poate verifica oricand.
Daca nu era atat de importanta pastrarea mesajului in forma pura, nu s-ar fi insistat asupra acestui lucru. Doar lista ereziilor aparute intre timp este un argument suficient.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crinuta spune:

Citat:
citat din mesajul lui michelle-usa

Citat:
citat din mesajul lui crinuta

Citat:
citat din mesajul lui michelle-usa

Citat:
citat din mesajul lui crinuta

Ai avut credinta 0 din alte motive, nu pentru ca ai fost botezata.
Poate nu cunosti faptul ca prin botez ti se sterge pacatul stramosesc, lucru vital pentru oricine.

Botezul sterge pacatele de pana atunci, iar singurul pacat cu care se naste cineva este cel stramosesc. Pentru adultii care se boteaza pentru prima data botezul tine loc de spovada, adica ii sunt iertate toate pacatele facute pana atunci, deci importanta botezului este uriasa.

Ce face persoana cand creste, cum considera ca isi va pastra puritatea capatata in urma botezului, este alta poveste si tine doar de alegerile fiecaruia.




dar niciodata nu mi-ai spus ce s-a intimplat copiii nascuti de la Isus pana in anul 300+ cand a inceput sa se practice botezul?

michelle






Intrebarea ar fi, ce se intampla cu toti ce care au murit in stare de har inainte de cruficiarea lui Isus? Au stat intr-un loc numit limbo. La fel si copiii nebotezati.
Cine a inceput sa boteze in numele Sfintei Treimi?> Nu Ioan Botezatorul? Nu a venit Isus la el in anul 33 sa fie botezat? Vorbim de anul 33, nu de anul 300.....

Nu le-a dat autoritate apostolilor de a lega/dezlega pacate, de a propovadui si boteza lumea? Nu asta au facut? Cui a fost data autoritatea dupa moartea lor? Doar nu le-a dat Isus o autoritate care urma sa dispara dupa moartea lor? Ce sens ar fi avut?




Crinuta, faci o confuzie.
Ioan Botezatorul nu boteza in numele Treimii, el doar ii indemna sa-si spuna pacatele, sa se pocaiasca.
Chiar si Juda a fost botezat de Ioan Botezatorul si...

Apostolii au fost primii care au botezat in numele Treimii.

Pentru botez ca sa fii salvat e nevoie de pocainta si credinta, copii nu au niciunul din aceste requirements.Dar copiii nu au nevoie de asta,pentru ca ei nu realizeaza ca fac pacate,nici refuza sau accepta credinta...
Daca ar fi fost neccesar botezul la copii crezi ca ar fi fost omis de Apostoli, de Isus? Nu ti se pare ciudat ca nu e absolut nici un cuvint in intreaga Biblie despre acest botez al copiilor imediat dupa nastere?

Si acolo unde sunt vreo 2 pasaje ca s-a botezat intreaga casa a lui... scrie cumva ca erau copii mici in aceea casa?

dar astea sunt niste discutii care ar avea sens la un nou subiect.


michelle





Michelle, nu fac nicio confuzie. Mai cauta, mai citeste si alte surse in afara celor protestante.....,macar de curiozitate.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns michelle-usa spune:

Citat:
citat din mesajul lui ninapreda

Botezul pentru crestinii ortodocsi este si o a doua nastere, Taina Sfantului Botez este usa prin care se intra; īn Sfanta Biserica a lui Hristos, dar si accesul in imparatia lui Dumnezeu, Māntuitorul spune ca: «De nu se va naste cineva din apa si din Duh, nu va putea sa intre īn īmparatia lui Dumnezeu.» (Ioan III, 5).
Apostolii savarseau botezul copiilor, dovada sunt pasajele unde se precizeaza ca s-a boteaza X cu intreaga lui casa, nu sunt nominalizati toti membri casei de aceea nu stim cati prunci nou nascuti au fost botezati.
Eu cred ca pentru un crestin ortodox era si ar trebui sa tie important sa ii asigure copilului sau accesul in Imparatia lui Dumnezeu, nimeni nu-si doreste sa ii moara copilul dar nimeni nu poate fi sigur ca pruncul va prinde varsta cand sa accepte botezul in deplina cunostinta de cauza, de aceea si mai ales bazandu-se pe cuvintele Domnului, ortocsi isi boteaza copii nou nascuti. Nasul marturiseste, in locul finului (prunc), credinta crestina rostind Crezul, nasii au o mare responsabilitate, in ziua de azi acestia au cam uitat sau ignora obligatiile.
Nu numai crestinii ortodocsi fac asta, mai sunt si alti crestini care isi boteaza pruncii, probabil din aceleasi considerente.

Taina Sfantului Botez nu se repeta. Caci «este un Domn, o credinta, un botez» (Efes. IV, 5)... «Marturisesc un botez spre iertarea pacatelor», rosteste cel ce primeste Sfanta Taina a Botezului (Art. 10 din Simbolul Credintei).



Nina, 21+,


nu parintele ofera accesul copiilor in Imparatia lui Dumnezeu, ci domnul Isus.
iar daca parintele decide sa-l boteze, asta nu e suficient, trebuie toti anii copilariei sa-l indrume si sa-l invete despre imparatia lui Dumnezeu.

cand face referire de fapt singura referire ca s-a botezat intreaga casa, ce te face sa crezi ca erau copii nou nascuti in aceea casa?

e un subiect prea important ca sa fi fost atit de ignorat de Dumnezeu incat sa nu ni-l transmita negru pe alb ca toate celelalte.

michelle

Mergi la inceput