Cum determina dimensiunile bagajelor la aeroport?
Am citit pe undeva ca bagajele se pun intr-un fel de custi si daca nu intra platesti in plus. Eu le-am masurat acasa (adunate cele 3 dimensiuni, masurate pe partea cea mai bombata) si imi pare ca o geanta depaseste limita. Daca o strang pe unflaturi, cred ca se incadreaza , asa ca sper ca va incapea in cusca.
A vazut cineva, efectiv, cum se masoara, sa-mi explice?
Nu stiu daca are importanta... zborul va fi cu Lufthansa.
La tzara americana (poze)
"...went for a ride in a flying shoe..." (tot poze)
Raspunsuri
ocebine spune:
Cel mai important lucru este greutatea. Daca este o valiza obisnuita (nu un bagaj "oversize" gen bete de golf, schiuri sau o cutie de carton), mai putin importanta o au "umflaturile"...primul lucru ei ti-l cintaresc.
Anamaria
"With sufficient thrust, pigs fly."
Oana_B spune:
Eu stiam ca la carry ons era vorba de dimensiuni, am vazut mai demult pe aeroport cusca aia unde iti bagai geanta si daca depasea dimensiunile era trimisa la cala.
Ceva de genul www.upgradetravelbetter.com/wp-content/uploads/2010/09/carry-on-bag-measure.jpg" target="_blank">asta.
Nu mai stiu cum e in prezent.
corinadana spune:
Ai dreptate Oana. Ca sa vada daca le poti baga in sertarele sau cum se la zic alea de deasupra din cabina. In rest greutatea, acolo platesti daca depasesti.
Corina mama domnisoarei RALUCA si a bebelasei FRANCESCA
http://family.webshots.com/photo/2925218030098531596UGNuSg?vhost=family
adelyna spune:
ML,la Lufthansa conteaza greutatea sa nu o depasesti (noi zburam mereu cu ei sau KLM ,de multe ori nici nu e cantarit bagajul de mana).
Se masoara dimensiunile, din cate stiu, doar la low cost flights.
Vacanta placuta!!
roxanaz spune:
da, bagajele de mana de obicei se masoara dupa "custile" in cauza. cele de cala se cantaresc doar.
Roxana
Diana2007 spune:
Sizer-ul se foloseste pentru bagajele de mana, de obicei ca sa se convinga pasagerul ca nu corespunde respectivul bagaj de mana :)
Bagajele de cala se cantaresc si se pot si masura in cazul in care agentului de la check-in i se pare ca depaseste norma sau daca este un bagaj atipic (cutie/colet, etc). Masurarea se face cu o ruleta, peste bumbaturi/roti/alte accesorii. De obicei se lasa o marja de 10-15 cm, dar la nemti nu bag mana in foc :)
ML spune:
Va multumesc tuturor.
Am citit ce ati scris aseara asa ca m-am pus pe recantarit/redistribuit si m-am calmat cu bombeurile , multam.
Asa a fost, nimic f. strict ca dimensiuni, cum mi-ati spus si voi ("cantarul cusca" aducea de fapt cu un prag de usa f. lat, nimeni n-a comentat nimic...).
Din pacate, n-am indraznit sa incuiem gentile (cu gandul la TSA...) si acum mi-e teama sa nu-i "umble" prin bagaje in Ro (nu are mare lucru, totusi). Se mai fura la vama? N-are legatura cu ce am intrebat la inceput... poate stie cineva, n-am mai dat pe-acasa de 10 ani.
La tzara americana (poze)
"...went for a ride in a flying shoe..." (tot poze)
Oana_B spune:
Foarte bine ca nu le-ai incuiat ca TSA iti rupea lacatul. Exista niste lacate TSA approved pe care le pot ei descuia fara damage.
MElise spune:
Eu am mers si cu Lufthansa si cu Blue Air si cu Wizz Air si niciodata nu mi-au cantarit / masurat bagajul de mana. Exista, intr-adevar niste suporturi in care ar trebui sa incapa bagajul de mansa, insa nu prea am vazut sa fie folosite la control... In principiu, cred ca importanta e greutatea, care difera de la o companie la alta...
MElise