confuza....... intr-un spital din Romania

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Citat:
citat din mesajul lui ramiris

Citat:
citat din mesajul lui XIO

Eu fac parte dina ia care trebuie sa te bage in seama, culmea, imi fac treaba, si dupa 2 zile de munca vin si citesc in fata calculatorului ca de fapt nu-mi fac treaba si sunt spagara din simplul fapt ca sunt medic.

**Fur is for petting***
http://www.facebook.com/#!/adoptiicaini
www.adoptiipisici.ro

Mickyyy n-a facut nici o generalizare, a spus de la inceput ca se refera la doctorita care o trateaza si la cazul ei punctual.
Cum ai ales tu sa interpretezi e alta poveste...

Tu iti bati joc sau pur si simplu nu citesti?
"In primul rand, nu's adepta spagilor, chiar daca in spitalele de stat nu te baga nimeni in seama fara. ".

UIte aici. trebuie doar sa cauti pe net, nu sa ai diploma de medic primar. :))
http://www.smromania.ro/ro/sm_boala/drepturile_pacientului/
In spitalele din TM sunt afisate drepturile si obligatiile pacientului si obligatiile personalului medical pe peretii spitalului, evident pe niste tabele.
Le gasesti peste tot pe net...

Libelula, eu nu ma enervez cand citesc povesti ca cea postata de tine considerand ca lumea se ia de medici. mi se pare inadmisibil sa ceri bani. Adica inteleg sa ceri bani pt. materialele folosite in operatie care nu sunt decontate sau pt. care nu sunt bani (spre exemplu fire, solutii si altele), dar mi se pare incredibil a ceri banii fara sa spui pt. ce sunt, sau sa ceri pt. tine personal.
Stiu si eu medici care au nevoie de "stimulente" si pt. care medicul curant trebuie sa ceara de la pacienta, si asta mi se pare la fel de jenant.
Pe mine ma enerveaza doar generalizarile astea si interpretarile acestea fantastice (fantastice din punctul m meu de vedere). Citind pe aici ma intreb ce sa fac data viitoare: sa nu mai refuz banii sau sa ii refuz?
**Fur is for petting***
www.adoptiipisici.ro

Mergi la inceput