Carrefour o comite, iar

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns magdalena67 spune:

sambata dupa amiaza merg la carrefour in colentina, si la raft aparea o pompa de picior micuta pentru umflat diverse la pretul de 11,90. Oiau si cand ajung la casa, casiera imi spune ca aceasta costa 32,9 . Cheama pe cineva de la raft , ma invita cu ea sa vedem daca am citit pretul corect, de parca as fi fost un copil de 2 ani, vede si ea pretul, si imi raspunde foarte senina ca pretul la pompa este cel corect dar ca au la pretul de 11,9 o pompa identica dar de dimensiune mai mare. Cand i-am spus ca o iau pe cea ieftina mi-a incasat bani la raion, fara sa mai scaneze pretul.
concluzia mea este ca daca mergea era bine, daca nu ca sa inchidem gura clientului ii oferim altceva in schimb. Pentru ca nu pot crede ca un furnizor poate pune astfel preturile.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anya spune:

Am mai auzit de-o smecherie care se face in hipermarketuri. La raionul de legume si fructe, dupa ora 18.00 cand cei de la OPC si alte oficii si ospicii isi inceteaza programul de lucru, se scot produsele de categoria a 2-a si se pun in rafturi la preturile de a 1-a. Recunosc ca eu ma gandeam ca sunt mai "obosite" ca e seara si au stat in raft, dar se pare ca e intentionata treaba.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pisigri spune:

Pai nu, chato, OPC mi-a zis ca banii inapoi oricum trebuiau sa mi-i dea, si m-au pus sa aleg intre a-mi pastra reclamatia - caz in care OPC trebuie sa sanctioneze magazinul si o va face cu amenda maxima - si a renunta la plingere pentru ca am fost prompt despagubita. Si am intrebat cum adica, da' odata ce OPC a sesizat o neregula, daca eu imi retrag reclamatia lucrurile ramin ca si cum nu s-ar fi intimplat nimic? Si nenea ala a zis ca nu, dar se va aplica amenda minima.

Deocamdata nu am retras nici o plingere si nici nu stiu daca sa o fac, in fond eu am avut noroc, ca am urmarit pretul produsului si mi-am batut capul, dar citi altii nu au facut-o si doar au cazut pe spate de emotie ca-s asa reduceri fenomenale...?






http://pisigri.blogspot.com/

Mami de Ilinca (5.03.2009)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pisigri spune:

Mai am un pic si deschid un blog cu intimplari din supermarketuri




http://pisigri.blogspot.com/

Mami de Ilinca (5.03.2009)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roli25 spune:

Colega mea de birou a luat in week-end pui la rotisor si cand a ajuns acasa si a desfacut punga putea a hoit! L-a dus inapoi si i-au dat spasiti banii inapoi.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Burtocika spune:

Pisigri, eu in locul tau mi-as mentine plangerea, pentru ca nu le strica o amenda maxima ! Pana la urma tu ai avut energia si nervii sa-ti ceri drepturile, dar cati nu au avut-o si nu o vor avea in viitor ?
Vezi comentariile de pe acest subiect, care majoritatea tindeau sa le dea dreptate celor de la Carrefour, cel putin dpdv legal !

Si in locul tau as edita primul mesaj, cel pe care il citeste toata lumea cand intra la acest subiect, ca sa scrii acolo raspunsul celor de la OPC, poate mai foloseste cuiva sa stie care e legea ...

*****************************
Irina (2006) si 30+ cu
www.goblenpartner.webs.com" target="_blank">mai coase cineva goblen ?
www.dealemele.webs.com" target="_blank">cartile copilariei mele

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns saskia spune:

O fi legala practica asta pentru ca inca nu s-a sesizat nimeni ca nu e corecta. Noi punem niste preturi in firma (suntem intermediari) pe care mai tarziu le vad inzecite. La un moment dat auzisem ca se foloseau de asta, asa vin doamna/domnule de la ei (adica noi) astfel ca le-am facut publice, e legal si asta. Argumentul pica si trebuiau sa explice vasnicii comercianti pe baza carui fapt le inzeceau, triplau, etc. Plus ca nu mai faceau vanzari.

Dupa fapta si rasplata. Insa nu toti fac asta, pentru ca nici ei la randul lor nu sunt corecti. Marketingul si vanzarile pentru profit nu presupune automat ca faci orice pentru a vinde. Adica nu toti.

De aceea e foarte buna ideea de a se sesiza cumparatorul si a taxa la randul lui comerciantii de genul asta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns any_eu spune:

In primul rand tin sa mentionez ca nu vreau sa iau apararea niciunei parti pentru ca sunt si client si comerciant dar vreau sa va spun cam cum sta treaba cu preturile in supermaketuri.

Am lucrat intr-unul, pana acum 2 luni cand am intrat in medical apoi in prenatal, coincidenta face sa fi lucrat 3 ani la preturi. Acolo unde am lucrat eu preturile se actualizau zilnic (mariri si micsorari) si se puneau la raft de colegii de pe raion. Se putea intalni unul din cazurile:
- colegul confunda produsele, punand pretul la altul asemanator (nu m-ati crede daca v-as povesti cate produse se deosebesc doar printr-o dunga subtire de alta culoare-de exemplu) si logic ambele aveau pretul gresit cand ajungea clientul la casa;
- colegul pierdea din preturi si automat nu ajungeau toate la raft, avand din nou diferenta la casa;
- colegii aranjau marfa si uitau sa scoata un pret de la raft, acesta ramanand in dreptul altui produs => diferenta la casa;
- va vine sau nu sa credeti dar unii CLIENTI luau pretul de la raft sa faca o comparatie cu pretul din alt supermarket (va rog sa ma credeti ca am vazut zeci de astfel de clienti si nu am de ce sa va mint).

Nu stiti de cate ori am fost la raft sa explic de ce produsul nu are la casa pretul de pe raft si de cate ori am fost facuta hoata si nesimtita si mai stiu eu cum pentru ca unii nu stiu sa-si ia cei 7 ani de acasa si la cumparaturi dar asta e...clientul nostru stapanul nostru...nu puteam reactiona asa cum mi-as fi dorit! E greu cand, ca si angajat, stii ca tu ai dreptate ori ca nu e vina ta ci a unui coleg, dar clientul te face pe tine cu ou si cu otet apoi iti mai cere si numele sa-ti faca reclamatie!

Am patit-o si eu ca si client cu diferentele de pret si acolo unde am lucrat, si in alte parti dar pentru ca am fost de partea cealalta a baricadei am invatat sa gestionez altfel situatia. Cum? Ma uit la pret pe ecranul clientului in timp ce casiera scaneaza si asa pot refuza produsul care nu are pretul dorit/vazut de mine. Ori daca nu apuc sa fac asta, imi calculez in mare cosul de cumparaturi si ma alertez daca imi cere mai mult la casa.

Repet, nu tin partea nimanui, dar atat timp cat cunosti doar de o parte a "povestii" e greu sa intelegi.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Fomalhauti spune:

Pisigri, nu vad de ce ti-ai retrage reclamatia. Ar fi bine daca toata lumea ar face ca tine, sa primeasca amenzi pentru porcariile pe care le fac.


Any, eu inteleg ca exista unele motive...Dar trebuie rezolvat imediat ce se sesizeaza. In plus, in cazul relatat aici a fost chiar o porcarie, au marit pretul si apoi au facut reducerea. Nu a fost un accident ci premeditare.

Uite, noi cand cumparam, cumparam in general mult. Zeci de articole. Este foarte greu, daca nu imposibil sa te uiti la fiecare, mai ales in conditiile in care trebuie sa le mai pui si in cos.

Acum este o promotie atat la Cora cat si la Real. La doua "seturi" de Actimel, 2 RON reducere. La casa. Prima data, la Cora, ni s-a facut automat. A doua oara nu ni s-a mai facut. Sotul meu s-a dus la "Serviciul Clienti", a spus si i-au dat 2 RON in mana. La Real iar nu ni s-a facut. Numai ca facusem multe cumparaturi, eram si cu cea mica si nu am mai verificat. Fireste, nu ne-am mai intors pentru 2 RON, dar as vrea sa am timp sa fac reclamatie, sa fac reclamatie pentru fiecare din aceste mici mizerii.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madau spune:

Eu mi-as mentine plangerea

Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)

www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei, www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2


bijuterii noi la UNIQUE BIJOUX


Mergi la inceput