De-ale bancilor - poate stiati, poate nu...
Raspunsuri - Pagina 8

DarkBendis spune:
Da, asta e adevarat, pentru ca un client informat se poate interesa in mai multe locuri, poate compara, isi cunoaste circumstantele cel mai bine, isi stie planurile pe termen scurt sau lung, dar nu toata lumea are timpul, educatia, informatiile, rabdarea si uneori chiar dorinta si/sau vointa sa o faca.
Dark Bendis
& Hogmanay Baby (31.12.2008)
"I dream of wolves. With them I run."
"Ye harm none, do what thou wilt shall be the whole of the Law"


A_Iulia spune:
Pai normal! Dar asta inseamna sa piarda clientul mult timp cu aceasta informare, si eventual sa faca acest lucru regulat, lunar sau cand o fi...ori timpul e oarecum pretios.
Sigur ca nu se potriveste interesul clientului cu interesul bancii, de ce sa-ti propuna o varianta cu o dobanda mai avantajoasa, cand pot incasa mai mult in varianta actuala?
Totusi clientul daca tot se informeaza regulat, culege informatiile de la mai multe banci...deci pe undeva este si interesul bancii sa-ti ofere ceva mai bun, tot la banca lor, nu?


DarkBendis spune:
Din cauza concurentei. Adica banca X are tot interesul sa-ti ofere propuneri f avantajoase TIE, clientului, deoarece daca ea nu o face, s-ar putea ca banca Y sa o faca, si atunci tu, clientul iti vei muta "tarabutele" la concurenta. Iar in cazul clientilor premium, cu atat mai mult, ca acolo vorbim nu doar de 1-2 conturi de economii, sau de o ipoteca, un credit card etc... ci de portofolii de investitii serioase, combinate cu linii de credit personale si de afaceri - o banca ce se respecta va vrea mereu sa isi pastreze clientii multumiti, sa le ofere produsele de care ei au nevoie (nu e vorba doar de dobanda avantajoasa, ci si de conditiile de acces, de partea de service, de gradul de risc etc), pentru ca asa isi asigura si banca un castig cat mai mare.
Dark Bendis
& Hogmanay Baby (31.12.2008)
"I dream of wolves. With them I run."
"Ye harm none, do what thou wilt shall be the whole of the Law"


Burtocika spune:
Citat: |
citat din mesajul lui A_Iulia Eu as vrea sa stiu daca in strainatate exista consilier care sa te sune si sa te sfatuiasca, ulterior, cum ar fi mai bine sa-ti schimbi conturile de economii, unde ai avea dobanda mai buna (evident, in cazul in care ei schimba dobanzile la diverse variante de depozite, ale aceleiasi banci, evident,) Exista asa ceva? Macar pentru clientii premium? |
Nu stiu in strainatate, dar in RO sigur exista. Daca ai conturi deschise la mai multe sucursale ale aceleiasi banci, te suna "consilierul clientela" al bancii respective (in speta BCR) si iti ofera tot felul de produse promotionale ale bancii (in general depozite cu dobanzi mai mari sau carduri de credit sau conditii avantajoase pt credite)
Care e spilul ? Sucursalele functioneaza pe ideea de "centru de profit si pierderi", adica fiecare sucursala este judecata dupa cati clienti a reusit sa atraga si cate produse a reusit sa vanda. Iar tu daca ai un cont / depozit deschis la agentia X, atucni cand te duci sa-l modifici de fapt il lichidezi de la agentia X si il redeschizi la agentia Y. Agentia X pierde un client, iar agentia Y il castiga.



mianna spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ligia13 Bine, dar asta nu e consiliere , e marketing! |
marketing facut uneori cu picioarele si fara discernamant - mie se incapataneaza banca la care am unicul credit sa-mi promoveze refinantarea lor avantajoasa, chit ca de fiecare data incheiem cu concluzia ca la creditul meu prin prima casa, neasociat cu alte credite, nu se aplica.


strunfita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui madyrizi![]() ![]() asa ca ma mai cert cu ei din cand in cand ![]() aaa... si alta chestie care ma deranjeaza: am solicitat un extras de cont la sucursala de langa casa pe contul de salarii. nu se poate ca nu a fost deschis la ei. se poate doar sa-mi spuna operatiunile ca se vad, dar nu se poate in scris ![]() ![]() ![]() Mami ![]() ![]() ![]() AlexsiMihai AlexsiMihai www.dianalaura.wblog.ro NOUTATI IN ALBUM pt. Alexandru Hapaleti si alti copii PT. ANDREI SI ALTI COPII |
Madyrizi, poti suna la BRD Vocalis pentru a-ti adauga noi conturi pe BRD NET. Costa 0.25 euro/apel (asa am inteles eu de la ei), dar daca aduni o lista de conturi si suni doar o data, nu-i asa o mare tragedie.
Si se face update pe site de 4 ori pe zi, retin 08.45 si 12.45, nu mai stiu celelalte ore.
Intr-adevar e mai incomod decat ING Home ... dar exista solutii.
Eu n-am avut probleme la platile online cu cardul (am un maestro la BRD).
Carmina +




Burtocika spune:
Citat: |
Madyrizi, poti suna la BRD Vocalis pentru a-ti adauga noi conturi pe BRD NET. Costa 0.25 euro/apel (asa am inteles eu de la ei), dar daca aduni o lista de conturi si suni doar o data, nu-i asa o mare tragedie. Si se face update pe site de 4 ori pe zi, retin 08.45 si 12.45, nu mai stiu celelalte ore. Intr-adevar e mai incomod decat ING Home ... dar exista solutii. Eu n-am avut probleme la platile online cu cardul (am un maestro la BRD). |
Asta e valabil poate daca ai conturi regulate in care faci plati, dar ce te faci daca ai conturi ocazionale ? Eu de exemplu platesc bilete de avion, rezervari la agentii, donatii etc. in diverse conturi, care nu ma intereseaza sa-mi ramana in lista de conturi "agreate", pt ca cel mai probabil nu voi mai repeta platile.
Ori asta inseamna sa pierd timp si bani pt o operatiune care mie mi se parea absolut de laa sine inteleasa cand am Internet Banking !!! Adica mi se parea la mintea cocosului sa ma lase sa fac o plata catre un cont, nu sa trebuiasca sa trec pe la ghiseu sau sa platesc un comision suplimentar de fiecare data cand vreau sa fac asta !!!
Cu atat mai mult cu cat la alte banci se poate (vezi cazul BCR, de exemplu).
Cand i-am intrebat de ce nu se poate si la ei mi-au raspuns ca asa previn fraudele ... deci au recunoscut implicit ca sistemul lor nu este prea sigur ...


danielag spune:
Si la BT iti definesti singur (direct in aplicatia online) conturile catre care faci plati. Eu nici nu-mi inchipuiam ca ar fi banci la care iti definesc ei conturile. Nici nu e a asa mare filozofie, IBAN-ul (International Bank Account Number) are algoritm de verificare, nu poti scrie orice insiruire de cifre.


madyrizi spune:
cel mai nou exemplu: contul de salarii+alocatii copii nu este actualizat de ieri, la BRD, evident. ca sa vad daca a intrat indemnizatia trebuie sa merg la bancomat si sa interoghez soldul. ghiciti cine o sa-mi ia comision?
contul de credit este actualizat desi n-am facut nici o tranzactie in ultima saptamana.
deci...
Edit: si sunt satula de Vocalis. m-am saturat sa le fac reclamatie in fiecare luna si sa ma cert cu o duduie care habar n-are de nimic. curios e ca dupa ce ma cert cu ea, apare si actualizarea in 5 minute. pai o s-o platesc pe don'soara mai bine, nu?
Mami de
www.pregnancy-duedate.com/tickers/z7m2069icppvwhff.png" target="_blank">Mihai siwww.pregnancy-duedate.com/tickers/3n5z7sh3szzc8t5z.png" target="_blank">Alex
AlexsiMihai
AlexsiMihai
www.dianalaura.wblog.ro
NOUTATI IN ALBUM
pt. Alexandru Hapaleti si alti copii
PT. ANDREI SI ALTI COPII
