A. optimiste>20ani(674) Felicitari mada86 !!!

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mirunita1983 spune:

Citat:
citat din mesajul lui SS-Tzuky

Lore mersic de intrebare. Inca nu au venit rezultztele la testele de trombofilie, ma uit in posta in fiecare zi.
Doctorul ginecolog, plictisit probabil de intrebarile mele, mi-a dat toata lista cu analizele facute in timpul ultimei sarcini. Cind am ajuns acasa si am citit mai bine eram sa lesin - progesteronul la mine era 16,5 (era cu rosu), normalul fiind intre 18-25. De ce nu mi-a spus nimic??? Stia ca mai pierdusem o sarcina inainte. M-am enervat atit de tare ca am vomat. TSH 2,5, tot cu rosu, normalul in sarcina zice acolo, pa aceeasi hirtie este intre 1-1,5. Orice idiot ar fi vazut! Imi pare rau sa spun, dar doctorii de aici sunt varza, medicii din Romania, chiar daca intind mana dupa bani, macar stiu meserie.
Maine sunt programata la endocrinolog, sa vad ce-i cu tiroida.
Mi se face rau cind ma gindesc ca poate cu Levotiroxin si supliment de progesteron, as avea azi 20 de saptamani.

Sa imi fie invatatura de minte.
O zi frumoasa va doresc tuturor!

Doua sarcini pierdute, 6 si 9 sapt.

of imi pare rau ca e asa nu poti sa iti schimbi doctorul

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns SS-Tzuky spune:

Citat:
citat din mesajul lui mirunita1983

Citat:
citat din mesajul lui SS-Tzuky

Lore mersic de intrebare. Inca nu au venit rezultztele la testele de trombofilie, ma uit in posta in fiecare zi.