Romanii nu au valoare?

Romanii nu au valoare? | Autor: lara_c

Link direct la acest mesaj


Am fost de curand in Romania si la intrerea in Bucuresti dinspre autostrada Bucuresti- Pitesti era un billboard mare pe care scria ' Romanii nu au valoare!
Aproape de Arcul de Triumf un altul pe care scria ' Tinerii romani nu au nici o sansa' sau cam asa ceva.
Ma lamureste cineva ce e cu mesajele astea??

Mentionez ca nu e vb de graffiti ci de inscriptii profesionale ( parca cel de la Arcul de Triumf era parca un ecran, nu mai retin.

Lara mami de Errie si Jamie

Hawaii MexicoUS*Europe_and US * Wedding * ErinnKendall*KUALA LUMPUR * Bangladesh_Singapore_Bali * India*Nepal*Thailand



Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns inaioana spune:

E ceva publicitar : http://www.ziaristionline.ro/2011/03/04/campania-antiromaneasca-asta-e-romania-reclamata-la-consiliul-na%C8%9Bional-pentru-combaterea-discriminarii/

Edit: site-ul lor www.astaeromania.ro nu mi se deschide, de aceea am dat link cu ce e mai sus, nu pentru ca as fi de acord cu cele ce se afirma in acel articol. Eu inca nu am priceput la ce se refera campania asta.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Adrianaa spune:


S-ar parea ca este o campanie publicitara a agentiei McCann cu Radio 21.

http://www.iqads.ro/Analize_Reclame_read_13325/revealing_cu_5_zile_mai_devreme_pentru_campania_radio_21_asta_e_romania.html

tot echipa agentiei a dus si "Campania Rom"

http://www.paginademedia.ro/2010/10/visul-american-din-rom-un-artificiu-de-marketing/

- este cea mai mare agentie de publicitate full service din Romania si face parte dintr-un grup international – una dintre cele mai puternice retele de publicitate din lume, cu birouri in 205 orase din 132 de tari.

www.capital.ro/detalii-articole/stiri/mccann-erickson-enoiu-mcenoiu-23124.html" target="_blank">si castiguri pe masura ! pentru ei si pierderi pentru noi, pentru mesajele negative transmise in subconstient.

- se afla in Top 50 al celor mai creative agentii din lume, ne spune www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/37340/McCann-Erickson-Romania-in-Top-50-Gunn-Report.html " target="_blank">www.wall-street.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Adrianaa spune:


Asa arata panourile publicitare prin Bucuresti si cred ca sunt la inceputul campaniei.

http://www.ziaristionline.ro/wp-content/uploads/2011/03/foto-romanii-n-au-valoare-1024x941.jpg

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui Adrianaa


Asa arata panourile publicitare prin Bucuresti si cred ca sunt la inceputul campaniei.

http://www.ziaristionline.ro/wp-content/uploads/2011/03/foto-romanii-n-au-valoare-1024x941.jpg



Nu am reusit sa intzeleg scopul campaniei astea,insa e oribil mesajul!

Pai cum potzi s atransmitzi un asemenea mesaj?
Nu ma pricep eu la publicitate,insa pentru mine asta e clar mesaj negativ,si cind romanul e "cazut",cu moralul la pamint...mai vii cu asa ceva?????


Dana

www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns inaioana spune:

E tocmai ca sa socheze initial. Vor acoperi toate negatiile cu sigla Radio21, vezi ca explica in linkul dat de adriana pe larg.
E interesanta ideea.

Edit: Uite, zice un comentator ca s-ar fi inspirat din asta: http://www.youtube.com/watch?v=lFz5jbUfJbk

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luisa1983 spune:

....si reactia : http://roncea.ro/2011/03/06/operatiunea-picasso-asta-e-romania-romanii-au-valoare-contra-campaniei-impotentilor-de-la-mccann-erickson-radio-21-simply-positive-nu-i-asa/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns saskia spune:

Da am vazut si eu.

Lucrand in marketing pot spune doar atat: e cretina rau. Pentru ca daca stiati sau nu fiecare mesaj repetat zilnic poate induce o anumita idee si simplul fapt ca se folosesc de mesajul asta subliminal si tot e groaznic.

Efectul chiar de soc si chiar interesant ramane, ok, pentru asta le pot da credit. Dar intrebarea se pune: cum ramane? Aici e aici.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui saskia

Da am vazut si eu.

Lucrand in marketing pot spune doar atat: e cretina rau. Pentru ca daca stiati sau nu fiecare mesaj repetat zilnic poate induce o anumita idee si simplul fapt ca se folosesc de mesajul asta subliminal si tot e groaznic.

Efectul chiar de soc si chiar interesant ramane, ok, pentru asta le pot da credit. Dar intrebarea se pune: cum ramane? Aici e aici.


De acord!

Din linkul pus de luisa,deduc ca dupa ceva timp va fi acoperit nu-ul!

cretin rau,fratzilor!Sa ai asa ceva zilnic sub ochi...n-are cum sa aiba rezultat bun!Parerea mea!

Dana

www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lara_c spune:

Citat:
citat din mesajul lui andacos

Citat:
citat din mesajul lui Adrianaa


Asa arata panourile publicitare prin Bucuresti si cred ca sunt la inceputul campaniei.

http://www.ziaristionline.ro/wp-content/uploads/2011/03/foto-romanii-n-au-valoare-1024x941.jpg



Nu am reusit sa intzeleg scopul campaniei astea,insa e oribil mesajul!

Pai cum potzi s atransmitzi un asemenea mesaj?
Nu ma pricep eu la publicitate,insa pentru mine asta e clar mesaj negativ,si cind romanul e "cazut",cu moralul la pamint...mai vii cu asa ceva?????


Dana

www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit


Nici eu nu am reusit sa inteleg cu toate ca am citit linkurile ( mai putin site-ul acela care nu mi se deschide nici mie) si am facut si eu marketing in facultate , am lucrat si in radio/tv in tineretile mele dar tot ma depaseste un asemenea mesaj.
Ideea e ca daca pe noi ne depaseste ce sa mai spunem de nea Ion care vine de la tara sa-si vada copiii 'ajunsi domni' la Bucuresti si afla ca n-are valoare ...ba si ca nu e bun la pat!!
Sau de un strain care 'rupe' romaneste si ia mesajul ca atare . Sau un scolar care abia acum citeste pe litere..si ce vade..Sau de altii mai putin la curent cu tredurile publicitare ..etc
O fi agentia reputabila dar as vrea sa vad daca au facut o astfel de campanie si prin vreo alta tara.
Britanicii n-au valoare...Stay tunned on BBC Radio 1
Mi-e greu sa cred ca pana si aici la mine, in fundu' Bangladeshului ar accepta cineva asa ceva....sub pretextul ca e un mesja, soc care vrea sa promoveze un post de radio!!!
Nu-ti promovezi nenene postul tau de radio jignindu-ma pe mine si alte 20 si nu stiu mai cate milioane de romani de pretutindeni or masi fi.
Sotul meu n-a auzit de radio 21 dar acum stie ca Romanii n-au valoare!
Merci, radio da-i cu batu'.
Alo, MAE - DRRP , unde sunteti???
CNA mai exista?

Lara mami de Errie si Jamie

Hawaii MexicoUS*Europe_and US * Wedding * ErinnKendall*KUALA LUMPUR * Bangladesh_Singapore_Bali * India*Nepal*Thailand



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui lara_c


Pai cum potzi s atransmitzi un asemenea mesaj?
Nu ma pricep eu la publicitate,insa pentru mine asta e clar mesaj negativ,si cind romanul e "cazut",cu moralul la pamint...mai vii cu asa ceva?????


Dana

www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit



Britanicii n-au valoare...Stay tunned on BBC Radio 1



Lara mami de Errie si Jamie

Hawaii MexicoUS*Europe_and US * Wedding * ErinnKendall*KUALA LUMPUR * Bangladesh_Singapore_Bali * India*Nepal*Thailand




[/quote]

Exact la asta m-am gindit si eu!Nemtzii n-ar face niciodata o asemenea campanie publicitara!

Chiar nu se poate impiedica asa ceva?

Dana

www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit

Mergi la inceput