Puiuti de Sept-Oct 2011 (8)
Raspunsuri - Pagina 19
lary74 spune:
Buna dimineata burticilor!
Eu sunt in concediu medical si asa reusesc si eu sa intru dimineata cu voi.Dar sincer decit sa fi bolnav si sa stai acasa ,mai bn sanatos si la munca ,oricit de stresanta si grea ar fi munca.
Eu ma simp mai rau ca ieri ,de aseara am inceput sa fac febrain jur de 38 ,este fluctuanta cind urca cind coboara cite 2-3 liniute.Am inceput sa iau de aseara si paracetamol pr febra dar sincer nu cred ca face fata.Ma simpt mai bn daca maninc 2-3 portocale atunci simpt o ameliorare a stari mele ,dar din pacate e pe moment.Nu stiu ce sa zic daca nu se imbunatateste starea mea tare mie teama ca spitalul ma asteapta.Sunt moarta de frica ca febra mea sa nu afecteze bebele din burtica.Sunt epuizata nu reusesc sa dorm de 48 de ore din cauza tusei in orima noapte si in a doua din cauza stari febrile.Ma rog zi si noapte ca bebelusul meu sa fie bn."Doamne ajutal pe copilasul meu nenascut sa fie sanatos si sa stea in burtica pina la termen"Asta este gindul care persista nonstop in minte.Doamne ajuta-l pe meu.
Este vb de un virus destul de urat pe care lam luat de la lucru.Una dintre colege ma sunat zi sa vada cum ma simpt si mea spus ca 5 dintre noi suntem in concediu medical de azi.
Mamica lui George este cu ajutorul Bunului Dumnezeu 8+
camady spune:
Citat: |
citat din mesajul lui raluca050 Buna fetelor Ma roade o problema: voi v-ati vopsit parul de cand sunteti insarcinate? Eu as vrea sa-i mai reinnoiesc culoarea, mi-am luat niste Henna , insa mi-e putin teama s-o folosesc. 11+ |
Eu m-am vopsit cand eram insarcinata si nu stiam. La prima sarcina ma vopseam cu cea fara amoniac, cel putin in primele luni. Spre sf. m-am facut si cu vopsea normala.
11+ si mami de Razvan 7 anisori
oanaiasi spune:
Pus poze si eu !
Camady , sunteti tare frumosi ! Cel mic iti seamana bine!
Oana 8+
Doamne Doamne , ajuta-ne sa avem un sanatos si la termen!
seidana spune: