Pufi de 2010 (206) LMA Teodor!

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns decenuela spune:

Citat:
citat din mesajul lui miremia

Neata fete!

La Multi Ani Teo!

Sa cresti mare si sa fii fericit!

Asa...sper sa nu-mi iau rosii (Xela, micki, ele) dar eu nu cred ca mai ajung maine. Matza mea nu se simte chiar bine, are stare febrila, ninsoarea am inteles ca nu s eopreste curand.... Sper sa nu ma injurati prea tare.

Ma lamuriti si pe mine pls cu temp? Pot sa-i dau la 4 ore nurofen alternat cu panadol. Pandolul simplu il dau la 8 ore daca febra e putin peste 38? Pe cutie scrie de max 4 ori/24 de ore dar ma gandesc ca atunci cand e febra mai mare nu? Scuze de mii de intrebari.

_
Mirela si Mara Ioana (ianuarie 2010)

eu imi dau doar cu parearea...k nu sunt as in ale medicinei

park panadolul e mai slabutz ca nurofenul...si pe la 38..zic eu ca nu-i ferbra..de nurofen...

de asemenea stiu ca spunea...park xela...nu da cu oo daca n-ai zis tu ca pana la 38 sa lasam copilul sa se lupte singur cu febra, sa faca anticorpi...

si trebuie hidratata f bine...eventual si suculete de fructe...desi stiu ca nu prea accepta...

greu si cu tantumul....eu l-am lasat pe jiji sa suga paiul ala..etc...sau ii dadeam fas cand incepea sa planga...deoarece deschidea ditamai guroiul..

Mihaela, de LUCA ... minunea de la miezul noptii...

Povestea unui...petrecaret

PENTRU MAMICI SI BEBICI...

JUCARII PENTRU PITICI...

N-am stiut ca poate exista pe pamant o dragoste atat de mare!...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cris.dogarel spune:

DANDANA, sanatate! ce antibiotic ia? eu stiam ca nu se pupa homeopate cu alopate daca ia antibiotic.cumva anuleaza efectul homeopatelor. dar nu stiu o sursa sa zic...

LOREX cum fu examenul?