Nu uitati sa faceti reclamatie..
Raspunsuri - Pagina 9
ramiris spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui Marina_1609 daca iti spun ca m-am lovit rau la degetele de la un picior si nu puteam sa merg de durere e destul de clar ca aveam nevoie de un consult urgent la un ortoped si de o radiografie. cum se face ca sun la receptie si mi se spune ca trebuie mai intai sa ma vada un generalist dar nu acum, ca nu mai au locuri libere, ci peste 2 zile ????? asta e serviciu urgente? -------------------------------------------- Marina 22+ & ANA SOFIA 05.08.08-------------------------------------------- Copil crescut din suc de morcovi--------------------------------------------Mami Marina's blog ![]() |
Eu pentru urgenta nu sun la receptie sa cer programare la specialist ci la hotline sa cer consult de urgenta. Probabil de aici confuzia. Si mai probabil ca ai dat peste o dra insuficient trainuita care nu stia unde sa te redirectioneze pentru urgente si ti-a spus poezia pe care o stia ea in legatura cu consultul la specialist.
Ce pot sa spun e ca am abonament la Medicover de cand a aparut si din pacate este vizibila scaderea calitatii serviciilor si, ce e mai grav, a nivelului profesional al medicilor.
Marina_1609 spune:
eu am avut abonamentul la medicover in jur de 1 an jumate- 2 ani...
in acest timp am fost de vro 4 ori cred si niciodata nu am avut parte de un consult civilizat, fara asteptat la usa, fara fel si fel de negocieri la receptie etc. m-au lasat cu un gust amar.
a , si ce e mai important...nu am nimerit nici peste vr'un medic care sa-mi lase impresie buna ca sa mai revin.... ba din contra...ce discutii am avut si cu doctorita de familie cand am vrut sa ma inscriu la ei....
cand firma si-a anuntat semnarea contractului cu Medlife, nu am mai stat pe ganduri nici o secunda! pt ca, desi aveam abonament la medicover, tot la medlife mergeam si dadeam banii...
--------------------------------------------
Marina
22+ &
ANA SOFIA 05.08.08
--------------------------------------------
Copil crescut din suc de morcovi--------------------------------------------Mami Marina's blog
Marina_1609 spune:
ramires, in ceea ce priveste hotline-ul...eu ca si client de rand care foloseste serviciile medicale din an in pasti nu am nici o obligatie sa cunosc toate regulile lor de functionare si atunci cand am sunat la vestitul numar pt programari ar fi trebuit sa ma indrume ca eu am specificat clar de 1000 de ori ca am nevoie sa ma vada cineva urgent...deci ar fi trebuit sa i se aprinda beculetul domnitei de la telefon macar dupa a 1000-a mea repetare!
--------------------------------------------
Marina
22+ &
ANA SOFIA 05.08.08
--------------------------------------------
Copil crescut din suc de morcovi--------------------------------------------Mami Marina's blog
