Nu uitati sa faceti reclamatie..
Raspunsuri - Pagina 7
XIO spune:
Burtocika, eu am diagnosticat trecand degetele (exemplu de lucru care tie ti se pare fantastic doar pt. ca tu nu esti medic, dar de fapt acest lucru este foarte normal pt. un dr).
**Fur is for petting***
http://www.facebook.com/#!/adoptiicaini
www.adoptiipisici.ro
andacos spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui craciunitza Acesta este un subiect foarte interesant. Sa facem reclamatie. Fara sa gandim care este cauza problemei. - intarzierea consultatiilor ni se datoreaza noua, pacientilor (se uita mediciul la tv stiind ca afara asteapta pacienti? nu cred. tot cu alti bolnavi e ocupat medicul nemernicul) - diagnosticul superficial se datoreaza comunicarii defectuoase cu medicul si faptului ca tot romanul e medic scolit pe google ( nu sunt medic dar m-ar enerva groaznic sa mi se dea lectii la mine in cabinet si vad ca asta a devenit trend general) - sistemul... ei bine, daaaa, sistemul (ati iesit in strada cand li s-au scazut salariile?) - reclamatia (n-o citeste nimeni, ori va imaginati ca au un angajat specializat pe citit si triat reclamatii?) - solutia: adaptati-va situatiei si tineti cont ca acelasi medic se ocupa de mai multi bolnavi. Cand platesti o consultatie nu inseamna ca ti-ai cumparat medic. Nu certati copiii cand viseaza! Poze |
Exact ce sustzineam si eu(in varianta mnai prescurtata insa)in primul(meu) mesaj!
Dana
www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit
moonchild spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui craciunitza Acesta este un subiect foarte interesant. |
Multam!
| Citat: |
Sa facem reclamatie. Fara sa gandim care este cauza problemei. |
Nu asta e titlul subiectului, mai citeste odata, partea aia cu "Fara sa gandim.." nu e.
| Citat: |
- intarzierea consultatiilor ni se datoreaza noua, pacientilor (se uita mediciul la tv stiind ca afara asteapta pacienti? nu cred. tot cu alti bolnavi e ocupat medicul nemernicul) |
Orice persoana care lucreaza pe baza de programari trebuie sa stie de cat timp are nevoie pentru a efectua o consultatie..si sa isi rezerve acel timp.
Evident, intarzieri de o jumatate de ora, chiar si o ora sunt decente si se pot intampla ocazional...Dar 2 ore deja este imens.
Parerea mea este ca multi isi programeaza "mai mult decat pot duce" pentru ca sa stranga cati mai multi bani..ca lumea e cuminte si asteapta.
| Citat: |
- diagnosticul superficial se datoreaza comunicarii defectuoase cu medicul si faptului ca tot romanul e medic scolit pe google ( nu sunt medic dar m-ar enerva groaznic sa mi se dea lectii la mine in cabinet si vad ca asta a devenit trend general) |
Nu vad legatura intre "romanul care da lectii" si diagnosticul superficial..Pe mine nu m-a impiedicat niciodata cineva care a vrut sa imi dea lectii desi nu era de specialitate sa imi fac meseria bine.
| Citat: |
- sistemul... ei bine, daaaa, sistemul (ati iesit in strada cand li s-au scazut salariile?) |
Nu tine argumentul.Era vorba de mediul privat.
In alta ordine de idei, matematic vorbind, tuturor ne-au scazut salariile...eu n-am vazut nici un medic in strada cand au taiat cu 80% fondurile pentru cercetare..
| Citat: |
- reclamatia (n-o citeste nimeni, ori va imaginati ca au un angajat specializat pe citit si triat reclamatii?) |
Pe-ale mele le-au citit/ascultat(ca una a fost prin tel.) cu mare atentie, au dovedit asta prin raspuns.
| Citat: |
- solutia: adaptati-va situatiei si tineti cont ca acelasi medic se ocupa de mai multi bolnavi. |
Ca sa zic asa, adaptati-va dumneavoastra ca eu nu vreau!
| Citat: |
Cand platesti o consultatie nu inseamna ca ti-ai cumparat medic. |
Dar ce inseamna? Care ar trebui in viziunea ta sa fie diferenta intre o consultatie gratuita si una cu plata.
moonchild spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui boticelina Si eu sustin cu tarie facerea de reclamatii, consider ca in anumite situatii este chiar cel mai oportun lucru. Eu am facut reclamatii la OPC impotriva administratiei facultatii cu care aveam un contract de studii si care marise unilateral taxa de studii, si am avut castig de cauza, si pentru mine si pentru colegii mei, am reclamat Posta Romana pentru conditii arbitrare (aici nu s-a rezolvat nimic), am reclamat un sef de magazin Billa pana la mama lu' Billa in Germania, am reclamat compania de telefonie fixa care trena de 3 saptamani remedierea unei conexiuni de net, am reclamat la supermarketuri lipsa locurilor pentru persoanele cu handicap (si au aparut marcajele, dar banuiesc ca nu numai eu am dat din bot). Medici inca n-am reclamat dar nu e timpul pierdut Si consider ca sunt indreptatita sa reclam si faptul ca, sa zicem, in sala de asteptare a unui doctor e atarnat un tablou pe care io il consider nepotrivit ![]() Deci si eu sustin: Reclamati, reclamati, reclamati! Faceti-o in termeni decenti, argumentat, cereti numar de inregistrare, asigurati-va ca primiti raspuns si lucrurile se vor indrepta incet-incet... Gestul asta are aceeasi valoare simbolica ca si ridicatul unui gunoi de pe jos si punerea lui in cos, contribuie la binele/curatenia comunitatii ![]() Monica si Nancy, 04.07.2008"If you are unware of your choices, then you have none" |
Foarte bine spus boticelina, aceasta campanie nu se refera doar la medici ci la orice situatie in care drepturile consumatorului sunt incalcate.
buli spune:
eu am intalnit o situatie cand o doctorita a programat 5 gravide la aceeasi ora si inca 5 fix peste o ora.
pai e frumos asa?
dar asa, pe dinafara spus, am observat ca medicii care sunt chiar buni, sunt si politicosi si persoane faine.
adica trateza pacientul ca pe o fiinta vie si vorbitoare, cu sentimente si creier.
da, mi s-a intamplat sa astept si mai bine de o ora, dar cand a venit medicul si mi-a explicat de ce a intarziat si si-a mai cerut si scuze, zau ca mi-a trecut orice urma de sentiment negativ.
in schimb, nu mi-a trecut sentimentul negativ cand am mers la medic si: a intarziat, plangandu-se de ninsoare, a stat de vorba despre un botez cu receptionera, a vorbit la telefon cu o cunostinta in timpul consultatiei, a primit pe cineva (cu care avea de discutat ceva personal) in cabinet in timp ce eu eram inauntru.
si nu, nu atunci am facut reclamatie, in cazul de mai sus pur si simplu m-am reorientat.
anya spune:
Acum ceva vreme am avut ocazia sa vad din interior un departament care se ocupa de reclamatii (al unei companii mari). Toate reclamatiile sunt tratate. Evident ca unele primesc raspuns pozitiv, altele nu, dar toate sunt trecute prin filtru si verificate.
Ce va sfatuiesc, atunci cand faceti o reclamatie.
1.Scrieti citet.
2.De la inceput spuneti datele de identificare importante in cazul respectiv:
- nume, prenume, ci, adresa
- numarul contractului - daca reclamati ceva referitor la un contract
- numarul telefonului - daca e vorba de o reclamatie la operator telefonic
- medicul si ziua/ora consultatiei - dac ae vorba de o pb medicala
3. Reclamatia sa fie scrisa "la obiect". Am vazut reclamatii in care era povestita viata, incidente familiale, idei politice, considerente religioase si mai stiu eu ce...iar sensul se pierdea. Cel care citeste reclamatia e un om si e greu sa prinda esenta de 3 cuvinte intr-o pagina de povesti nemuritoare, mai ales cand are target de minim "x" reclamatii procesate/zi.
La Medicover, ca s-a amintit pe aici, mi s-a intamplat ca a doua zi dupa ce m-am dus la consultatie sa fiu sunata pentru feed-back. La vremea respectiva probabil ca aveau bani sa plateasca o firma care sa stranga opiniile abonatilor.
ramiris spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui anya La Medicover, ca s-a amintit pe aici, mi s-a intamplat ca a doua zi dupa ce m-am dus la consultatie sa fiu sunata pentru feed-back. La vremea respectiva probabil ca aveau bani sa plateasca o firma care sa stranga opiniile abonatilor. Anya |
Mie mi s-a intamplat de 2 ori in ultimele 6 luni, si nu ma duc prea des la dr. Deci se pastreaza sistemul. La mine in ambele cazuri era vorba de vizite la specialisti. Pentru una dintre vizite chiar as fi dat feedback si fara sa fiu sunata pentru ca medicul a avut o atitudine absolut nepotrivita din punctul meu de vedere.
rhynna spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui Burtocika [quote]citat din mesajul lui irinab eu am medicul de familie pentru copil la medlife si de fiecare data cand ma duc sa-l vada platesc vizita, voi ce stiti este normal? ca eu am inteles ca nu si ma gandeam sa fac reclamatie |
Buna.Am fost si eu sa ma inscriu la medic familie la Medlife si nu am platit.
In 36+ cu
Sophie Elena (cel mai probabil)
snowbunny spune:
Of Of nici nu shtiu de unde sa incep...
Primul impact vanzatoarea de la coltz care mi-a dat painea dupa ce daduse cu matura luase banii si ..mi-a servit painea.Cand am rugat-o pe un ton dragut sa imi dea mie o punga si sa imi servesc painea mi-a spus clar ca ''da ce credeti ca numa yo pun mana pe paine pana sa ajunga la mine mai trece prin 5 maini..
Prima otita a copilului clinica privata.Nu mi s-a parut ok consultatia dar medicul a fost suuuuuper si l-as recomanda oricui.
Enterocolita.Spital de stat Gr .Alexandrescu Doamna doctor se targuia cu mine ce medicament sa ii administreze si de ce concentratie...
Trimitzandu-ma mai apoi la chirurgie..Am plecat ACASA.
A 2 a otita a plodului spital de stat.Partea foarte proasta e ca ne-a luat otita Duminica
era ingrozitor la urgente la ORL, un singur paznic care sa tina parintii sa nu se bata care sa intre primu.Am ajuns intr.un sfarshit la doamna doctor in fata ushii, plodu meu era aproape leshinat de plansete si urlete de durere.Exclamatie din partea asistentei ''Iauite-l si p'asta ce suparat e!'' Intru in cabinet Tanti Orlista ma anunta ca ii e foame si ca se duce sa ishi ia nishte sticsuri.Revine cu sticsurile intr.o mana si ma anunta ca ar fi mai bine sa il operez caci situatia '' e cam nasoala''
Clinica privata:plodu facea febra mare cu varsaturi ma duc si la consultatie si la ORL (daca tot eram acolo si era otita in curs)
ORL-ista doamna stati linishtita ca nu are nimic da oricum e mai bine sa il operati ca asta e o operatie care se face pe banda rulanta (yo sa ma ierte DD da am vazut-o ca era mai shuie, da ma rog fiecare cu felu lui,)ajung jos la pediatrie, necitind reteta care mi-a dat-o avand in vedere ca mi-a zis ca e bine!!!, o informez pe epdiatra ca e bine plodu si sa vada ce are cand se uita pe scrisorica de la orl...verdictu era altu (in fine) plec si de acolo si revin la primul orl-ist la cabinetul de stat.
Mai revin
moonchild spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui snowbunny Of Of nici nu shtiu de unde sa incep... Primul impact vanzatoarea de la coltz care mi-a dat painea dupa ce daduse cu matura luase banii si ..mi-a servit painea.Cand am rugat-o pe un ton dragut sa imi dea mie o punga si sa imi servesc painea mi-a spus clar ca ''da ce credeti ca numa yo pun mana pe paine pana sa ajunga la mine mai trece prin 5 maini.. |
Oooo..uitasem de faze din astea...paine cu mana cu care vanzatoarea luase bani, maturase, tusise in ea (!!!)...Eu nu mai cumpar paine decat ambalata..sunt riscurile mai reduse.
Nici peste nu mai cumpar decat viu dupa ce odata am vazut-o pe vanzatoarea de la Carrefour cum pune mana cu degetul insangerat si infasurat in hartie igienica pe pestele meu marinat (marinat, da? asta se mananca neprelucrat termic...)..si cand ii fac observatie zice inocenta "dar de-abia m-am taiat..."...Si inca o intamplare cu taiat peste fara manushi..pestele ce il cumparam pentru copil...brrrr...



Nancy, 04.07.2008