Copilasi de Iulie - August 2004 * 64
Raspunsuri - Pagina 11
carmenp spune:
pozele cu zapada sunt facute la voronet, de sarbatori
cu urekea e ca n-o mai doare da` azi mi-am dat seama ca nu aude cum trebuie cu ea, probabil luni mergem la doctor ca azi n-am reusit s-o gasesc la cabinet
Citat: |
citat din mesajul lui mamagiuliei Mneatza din zapezi si din birou Doamna e doamna educatoare. Marti avem sedinta la gradi. Lia, molarii - sunt primii dinti definitivi si apar pe la 6 ani. Eu am ales sa-i sigilam si astfel sa-i protejam. Vazut poze cu tzucureii, moama ce zapada si pe la voi Pupam inotatorii curajosi Cum e Ilinca cu urechile ? Pupam trupa, weekend frumos tuturor Daria & felina fioroasaGIULIA(2004 08 16) cu Sela _"Meglio sole, che mall`accompagnate !" |
szivarvany spune:
Kim,
sunt medicii stomatologi care au contracte cu casa de asigurari si care consulta copii, ii iau in evidenta si deconteaza prin casa ce se poate. Extractii, sigilari sunt la jumate pret. O voi mai intreba ce si cum si revin cu detalii daca vreti
Asa era si doamna noastra doctorita care a plecat in Danemarca
Mi`e dor de ea, io`s cu 1000 de probleme la dinti
Si am mers aici jos, la o alta doamna, ne-a spus sa-i aducem fotocopie de la certificatul de nastere, ne va lua in evidenta si gata. Ne va da la prima consultatie ceva perie pe care sa o pastram sa nu o tot platim si vom sigila miercuri 2 de jos sau 2 de sus, asa e ok, paralel sau toti deodata. Am ales 2 sa vedem cum va sta don`soara.
Intre timp imi voi face curaj pt extractia mea
Aici tot ninge
Weekend frumos sa aveti alaturi de cei dragi
EVA
Daria & felina fioroasaGIULIA(2004 08 16) cu Sela
_"Meglio sole, che mall`accompagnate !"
g_ioana spune:
Neatza
Carmencita eu am crezut ca piscina-i de la ieshi....faine pozev-ati distrat pe cinste de sarbatori!
Daria
Lia multumesc pentru sfaturi,uleiul ala de dovleac de unde se ia si cum se da?
La noi ninge da nu se aseaza asa ca-i o mozoleala afara
Meii da' nu-i maine ziua Evei??
week-end placut