Strumfi si prichindei de iulie-august 2011(7)
Raspunsuri - Pagina 23
adra_bell spune:
Amaia, si interpretarile la analize cand le primesti? oricum riscurile astea statistice (din cate stiu valorile se raporteaza la populatia respectiva, in cazul tau a Ciprului, desi tu esti romanca) se citesc legat cu ecografia.
Mie mi-a zis doctorul ieri sa fac bitestul, dar am refuzat. I-am spus ca nici nu ma gandesc, daca este ceva in neregula, oricum astept pana se face vremea de amniocenteza, asa ca prefer sa fac direct triplu test, cand ecografia e si mai completa
blog
am hainute la bazar
www.desprecopii.com/POZECONCURS/folderview.asp?folder=chic%20bebe%20-%20klorane%20baby&page=0" target="_blank"> Eva cu obrajori ca marul - concurs CHIC
Inseamna si asta ceva dar nimeni nu intelege ce
Fabiana_25 spune:
Iuli as lua CM dar nu prea pot lucrez ca educatoare si am si grupa mica le-as distruge stabilitatea daca as disparea de acum.
Asa ca in momentul in care ajung acasa si iar dorm.
fecian spune:
Fetelor cine se ocupa de deschiderea unui nou capitol?
Ar trebui sa fie cam 3-4 sa stie sa faca asta...just in case cineva nu e available..
Ma ofer voluntar sa invat
Deci dati pm care cine stie cum se face si data viitoare ajut si eu la updatat.
In alta ordine de idei, testele. Fiecare gravidutza stie ce e cel mai bine pentru ea. Ce se potriveste la una nu se potriveste la alta si tot asa.