***Colectia de toamna-iarna 2005, la 5 ani! (19)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mihaela_80 spune:

Cristina, pt ce D-zeu i-a prescris prednison? E un imunosupresor f puternic si cu o caruta de efecte secundare. Eu nu i-as da sub nicio forma asa ceva....

La multi ani si de la noi tuturor!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns felicia74 spune:

in caz de bronsita sau pneumonie se administreaza, ca sa previna o criza de astm. Am luat si eu. Dar ce a patit Elize, saraca? Of, ce revelion aveti si voi...

Eu nu am tinut un regim strict fara sare, ca am luat doza mica (4 pastile pe zi). Nu m-am umflat.
Nu stiu ce sa zic, incearca sa-i dai paste cu cascaval (cauta unul putin sarat) sau orez cu lapte, oricum, axeaza-te pe chestii mai dulcege, poate asa vrea.

Acum sunt in concediu medical, deci exclus sa ma duc la plimbare. Oricum e prea frig pentru plamanii mei in refacere. Dar am ajuns sa ma plictisesc in casa, of. M-am mai uitat la filme, am mai gatit, dar in general stau si mananc de sparg. Deja am pus 2 kg pe mine

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxisialexia spune:

crissy, alexiei i s-a dat ca tratament pentru otita ei cronicizata, nu i-am dat asa ceva.Am mai intrebat un medica si mi-a spus ca nu face niciun rau intr-un tratament de cateva zile, tot nu l-am crezut.Ce diagnostic are elise?
Si pentru mine a fost un an oribil, sper sa vina altul mai bun

cornelia cum te mai simti?


meemsy sunteti niste frumoase

felicia sanatate multa


La multi ani, tuturor! Un an mai bun pentru fiecare !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bianca_mo spune:

va dorim din suflet un an mai bun, cu ceea ce ne dorim fiecare, cu sanatate si bunastare! sa dea Dumnezeu sa fie macar apropiat de ceea ce ne dorim, dar sa fie mai bun decat cel incheiat!

multa sanatate, in special celor bolnaviori , dar si celorlalti! o seara buna si petrecere frumoasa , oriunde va aflati!

Mergi la inceput