Goldie Pants - 46

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mj_girl spune:

cum adek mey sixtera parpal sa imi tin neuronicus okupeeeeee haaaaaa? adek ce? io nu am ce face? mey io am kestiuni emportante de fakut claaaaaaaaar??????? eptsact
haidi mey sixtera iona pai tu cu parolile habar nu ai cum e pai cu analizile pe text tot asea pai na, normal daca te-ai mutat la departamentu' de vanzari

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

buna sixterileeeeeeeeeeeee
lma pentru sixtera care se aniverseaza azi de doo ori si lma pentru sixetrile care se aniverseaza azi odata
dupa o saptamana grea care a trecut io va propunez o binemeritata rilaxare asta e locatia aleasa asa ca cre ca si partyle tot aci se tine, sarbatorita zice sa incepem fara ea
acilea nu e voe cu tilefoane, arhive, cp, pc, neuronii trebe lasati liberi sa faca ce sporturi vrea ei kiar si estreme
pfffffffff io nu am apukat sa beau www.youtube.com/watch?v=oMIaWbO1pao" target="_blank"> da presimtex ca iar fac escese
va astept si va dorex un uikend MdM parolile de acces le stiti
apropos stiu ce ati facut asta iarna

SME mi-a blocat vedeou de la semnatura dar okiu neuronicusssssss maxim fonctioneste pe asta niminea never nu il blokeaza

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

OMG I forgot to hug you

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

La m.a!!!!!!!!!!!ionaaaaa, tot felul, tot felulsi noi sa ti videm si sa stim TOOOOT ce faci

Io cred ca ma party de la dixtanta, dar sapcanneuronicus ever &ever

Lisaa, ti-amintesti tu pe cand ne serveai ceai verde cu lamaie anul trecut pe vremea de maine???? L-a beut SME Sperez ca mai ai reteta

Mj, stiu cum iti completezi veniturili si unde iasti fotomodeala...

Mergi la inceput

nu stiu, nu stiu, io nu stiu d'astea
fotomodea cand eram ultima data am turnat www.youtube.com/watch?v=Knidq8QClHw" target="_blank"> vedeou asta pffffffff cat am ezersat ridicarea aia pe varfuletile lu peciorusile meleeeeeeeee bine ca nu a trebuit sa si leasin
acu m-am reprofilat am devenit vd1n

www.youtube.com/watch?v=cjiLJQlG_J0" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

multumex de toate cele urate fromoso locatia nici ca se putea alta mai potrivita pt. relax si party
n-am apukat sa bag okii la ce faceam anu trecut si nici nu mai stiu...stiu ca vreu sa servex tot si di tate pana mai avem

ceva mai de corason

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

neataaaa fetiliiiiii si lma
iona tare fromos fu la party dak nu m-ati vazut sa stii k io numa la soare am stat si uneori m-am adapostit sub umbrelutele alea ce se vad in stg
parpal remember, remember, ce vremuuuuuri na lasa, k gasesc o reteta de ceai muult ma aromata
mj cu analiza pe text completa nu pot sa te ajutez da lasa, ca e bine si asa pe sarite din 2 in 3 si unde nu intelegem.... lasam liber la imaginatie

iaca o cafea pentru voi

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

buna ziua sixterilor
meeeeeeeeeey da cat de lacom se facu SME astaaaaaaaa, nu stiu, nu stiu, TOOOOOOT blokat, TOT, TOT, eplsacl te pomeni ca ne lasa si fara cafeli
mare norok cu uokiu neuronicus

sixtera bad trebe sa cresti productiaaaaaaaaaaaa

stiu ce ati fackut asta iarna
io m-am coxtumat

www.youtube.com/watch?v=cjiLJQlG_J0" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

www.jocurisupertari.ro/games/files/duffy-duck.gif" target="_blank"> OMG I forgot to hug you

have a happy sunday cause oh nooooooooooooooo is f.monday again

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

pfffffffff, mey sistera mj ce costum fromos ai
va servex acu cu noua rateta de ceai

si ca fie complet tacamu iaca si analiza pa text

Tonight it's on
Tonight is the night
We can't go wrong
We'll dance in the moonlight
Just look at me
You know what Iknow
See what I see, go where Igo

[Chorus:]
Hey Hey
What about going wild with me
What about passion breaking free
What about falling down and down
and down to fly again

What about who you want to be
Do you know you have to cry
and cry and cry to love again

I want to try
The taste of your lips
I want to fly
Don't care where this way leads
Just take my hand
And feel what I feel
And see what`s meant to be in the air

[Chorus:]
Hey Hey
What about passion breaking free
What about falling down and down
and down to fly again

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput