gimnaziu la liceul Cosbuc Buc
buna!
mi-ar fi de folos sfaturi din 'interior ',daca aveti copiii la Liceul Cosbuc la clasele 5-8
colilul meu e clasa a 4-a si as vrea sa iau in calcul aceasta schimbare deoarece de scoala generala nu suntem tocmai multumiti,si doresc sa invete bine engleza
multumesc
Raspunsuri
andreaj spune:
Si eu am un baiat cls IV si as dori sa-l mut anul viitor, as fi interesata de gimnaziul de la Cosbuc, despre examenul de admitere in cls V. Am inteles ca anul trecut nu s-au ocupat locurile si s-a dat examen numai la engleza.
Multumesc anticipat!
bub spune:
Buna!
Ce-ati mai auzit legat de gimnaziul de la Colegiul Cosbuc? Cum sunt profesorii? Cum se acomodeaza cei de-a V-a? Se invata?
Multam fain!
Sinzianaaa spune:
Da,la liceul Cosbuc se invata foarte bine,mai ales engleza.majoritatea materiilor sunt in engleza,iar profii sunt ok.
Merita incercat!O zi buna!
Androix spune:
Engleza, romana si matematica. Uite www.cosbucbilingv.ro/admitere/clasa-a-v-a" target="_blank">admitere clasa a V-a
Mi-ati dat si mie o idee desi abia in 2012 incpe si fi-miu calasa I. Sunt curioasa daca sunt pe bune examenele asta ca vad ca nu au cine stie cate clase doar cate 3.
www.obiectiverealiste.blogspot.com" target="_blank">Obiective Realiste
Androix Bijoux
Niste copii si toti copiii!
Noa spune:
Imi pare rau ca s-ar putea sa va dezamagesc,dar la fel de dezamagita am fost si eu cand am auzit de la o colega de serviciu care si-a inscris baiatul anul trecut aici ca nu este deloc multumita si ca a facut cea mai mare greseala alegand aceasta scoala.Nu stiu ce sa zic,poate ca nu e cazul sa generalizam, dar mi-a spus ca e debandada in scoala, engleza se face la un nivel mediocru, etc.
Si eu aveam in vedere colegiul Cosbuc ,mai ales ca stam destul de aproape dar m-a cam descumpanit ce am auzit dar si faptul ca anul trecut nu s-a mai dat examen,fiind mai putini candidati decat numarul de locuri. Am inteles ca au dat o testare doar la engleza.
CameliaBianca spune: