Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mj_girl spune:

buna dimineata fetileeeeeeeeee
thanks God it's fridayyyyyyyyyyyyyyyyyy

www.youtube.com/watch?v=r5RkYS8EeL4" target="_blank"> I know the remedy

www.youtube.com/watch?v=BdTQRbzntDw" target="_blank">I know the remedy

www.youtube.com/watch?v=tCl3SKpwqQE" target="_blank"> I know the remedy

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

neazta

mj sper ca n-ai sperat ca faci si azi de servici si unde e cafelile?

fetile va las www.youtube.com/watch?v=vdKlx3RAG6Y&feature=related" target="_blank"> si www.youtube.com/watch?v=hhI4HW8Kthg" target="_blank">

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna fetili
io nush pentru la ce foloseste remediili sau daca I need or want a remedy for something da poci k sa zic ca prefer mai bine corectiili nemik nu spui de la cine
iaca cu ce ma falesc la orili astea

cu baetu meu of course ca doar e cel mai fromos

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

buna seara sixetrilor
mey da unde va impraxtiarati cu toatile??? pffffffff iar io trebe sa ii tin de urat lu propretaru???
pfff ori ati ramas di azi noapte la lecturili suplimentare

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

buna seara

io raxpund prezent daca e vorba de party daca nu am ce face

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me

Mergi la inceput

buna searaaaaaa fetileeeee
iaca

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

buna dimineata sixterilor
la mine deja a sosit santa

Mergi la inceput

buna seara fetili
pfffffff, mj nu-mi spune ca ai sarit derect la santa mey, first vine mos nicolae sau ti-o fi frica de ce ti-ar putea aduce in ghete??? o nuielusa maybe???
io pana la santa mai ma bucurez de.......de, de toamna si servex o www.youtube.com/watch?v=TyYjJ0-cQLI" target="_blank"> cu muuuult www.youtube.com/watch?v=hhI4HW8Kthg&feature=mfu_in_order&list=UL" target="_blank">honey
iaca si BAD ce veselut e

Mergi la inceput

buna dimineata mey fetile
mey sixtera bad io am sarit nu derect la santa doar derect in bratili lui si vreai sa stii ceva ? mie nu mi-e frica de nuielusili lu mos nicolae ca io maxim de cominte am fost pretinile stie

Mergi la inceput

www.youtube.com/watch?v=7zc3BVU-Rno&feature=related" target="_blank">neazta

io nu scriez wishlistu preferez sa-i transmit live asa.... mai la ureche dorintele mele ca maxim cominte am fost anu asta

sis mj www.youtube.com/watch?v=9yPKmipuK74&feature=related" target="_blank">iaca peste ce am dat

Make It A Better Place
For You And For Me

Mergi la inceput