Goldie Pants - 45

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna seara

fetile

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mj_girl spune:

buna dimineta fetilor
iete mey ce zice un uom cu multi neuroni
„Atunci când crezi ca ai epuizat toate posibilitatile, retine un lucru: nu le-ai epuizat.” – Thomas Edison

azi e maxim fridayyyyyyyyyyyyyyyyy

pffffffffffff scrisesm codat prima data si unile poate nu intelegea dexpre ce e vorba

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Good Friday hopefully.

Da' tu crezi ca dupa atatea movuri, turcoaze si alte derivate mai precep ce a vrut sa zica uomu cu multi neuroni functionali?
Numa' gugli ma mai poate ajuta

Colejelor...da' mai stam in vacanta?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

neazta

nu-l conosc pe uomu..are maare dreptate

parpal poate te ajuta coloarea asta

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

mey fetile io de azi mi-am reluat locu in banca acu sa videm cine preda duamneeeeeeeeeee sper sa nu raman repitenta

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

hellouuuuuu fetileeee

www.youtube.com/watch?v=Nd8euiTOAZ0&feature=related" target="_blank">baby, I will keep this fire burning

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Ionaaaa,ma ajuta coloarea aiasi nu ma ajuta...dar cred ca nemik nu ma mai ajuta...

Vin si eu la scoala, poate mai invat ceva, sau nu...dar macar am dupe cine da cu avionase

Mergi la inceput

fetileeeeeeeeeeee
azi port tricou si www.99perfume.com/image/BAL_A_VERSAILLES_W.jpg" target="_blank"> parfumu maxim preferate

Mergi la inceput

io vaz ca zilili din calindar are mai mare antrenament la jogging decat fingerili noaste p'acilea va rapuse antizenii???

Mergi la inceput

Eu am venit din vacanta dar m-am perdut in lecturile suplimentare

Mergi la inceput