Iepurasi de Martie-Aprilie 2010 (72)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns irene26 spune:

Vladi, multumesc mult pt sfaturi, asa este, trebuie sa mananc bine, azi eu zic ca am avut ceva pofta de mancare.
Spitalele sunt un "fiasco" total, adica sunt foarte bine doatate, dar medicii habar n-au cu ce se "mananca" medicina. Si sunt medici de toate nationalitatile, dar tot degeaba! Cand vad ca le pun intrebari incomode, incearca sa scape de mine cat mai repede cu putinta.
Eu tin legatura cu medicul pediatru din State, dar s-a intamplat ca sa fie plecata la un congres exact in aceasta saptamana. Aah, corespondez si cu doctora mea ginecolog, ca eu nu pun nicio baza pe vreun medic de aici, daca m-as lasa pe mainile lor, as muri cu zile. Pe bune!
Ma bucur ca puiul tau a crescut si nu mai trebuie sa se chinuie cand are gaze sau are scaune. Eu cu Diana nu prea am avut probleme, spre norocul meu.

Poze

Irene, mami de Diana

It's not good how good you are, it's how good you want to be.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miria_cristina spune:

Cat de dulci sunt copilasii la varsta asta!

Am vazut-o pe Maya, dar l-am revazut si pe Robin si pe Maria si pe Silvana. Sunt asa scumpi!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vladimirescu spune:

sanzi daca iti permiti sa alaptezi la toate mesele, bravo! Mi se pare excelent!
(eu recunosc ca mi-am si dorit sa ma eliberez din alaptat non-stop pt ca trebuie sa mai plec de acasa si am inlocuit masa de LM cu altceva cu 1 saptamina inainte de 6 luni)
Zic sa-i dai si ceva carne rosie, sau legume bogate in fier, sau un pic de galbenus - stiu ca sint niste nutriente care ar trebui suplimentate fata de LM acum, la o virsta mai mare...

eu cunosc pe cineva care a alaptat pina la 3 ani - jos palaria! eu am toata admiratia pt mamele care alapteaza constiincios si dupa 6 luni, ca stiu ce sacrificii trebuie sa faca !!