Trombofilia, o cauza a infertilitatii - 39 -

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Bigsister1 spune:

Buna ziua la toate mutantele!

Va citesc de mult, dar inca nu am scris. Eu am pierdut 2 sarcini, una la 5 sapt si una sub aspenter la 7sapt si 4 zile. Dupa investigatyii am aflat ca am heterozigotie compusa pentru gena MTHFR si PAI-1-4G-homozigot. Acum sunt insarcinata a 3-a oara, tratament cu Clexane 0,4 , Aspenter 1/zi, Femibion si acid folic, plus utrogestan 300mg /zi.
Se pare ca am reusit sa ajungem in saptamana 9 si fara nici o exagerare datorita Clexane-ului.

Emma T - te rog daca stii engleza incearca sa citesti mai mult despre PAI-1-4G-homozigot (una din cele mai pacatoase mutatii), ai sa vezi ca da in principal defecte de implantare a placentei si fara clexane, mentinerea sarcinii e practic imposibila. Ca sa nu mai vorbesc de problemele care pot aparea mai tarziu in sarcina de genul preeclamsie, eclamsie, etc. Sunt medic si stiu despre ce vorbesc. Cunosc persoane care au o singura mutatie a genei MTHFR care au pierdut 3 sarcini si acum merg bine cu clexane, cunosc persoane care au dus cu aceeasi mutatie heterozigota sarcina la bun sfarsit, depinde de organismul fiecareia si de decizia fiecareia. Eu una stiu ca nu mai pot trece inca o data printr-o pierdere de sarcina.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dangabriela spune:

mrnscmnc, ne rugam la DD sa fie bine baietelul tau, si suntem alaturi de tine!!

FVL heterozigot, 25 de saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ruxandrada spune:

MRN, ma rog la Dumnezeu sa iti ajute sa treci peste momentul asta. Tu esti puternica, stii asta, bebe e un luptator, uite ca a depasit deja momentul critic. Sa ne aduci vesti bune!

R. 21 +
tiroidita autoimuna, PCOS, MTHFR A1298C C677T heterozigote; 2 sarcini oprite in evolutie la aproximativ 7 saptamani; insarcinata a treia oara, Doamne-ajuta cu noroc!

Mergi la inceput