cum m-am bucurat de produsele mele electrocasnice

cum m-am bucurat de produsele mele electrocasnice | Autor: adialex

Link direct la acest mesaj

Simt ca nu mai pot de frustrare si de nervi, si vreau sa va povestesc patania mea, poate invatati ceva din ea;
ma duc la Domo alaltaieri, si fac un credit pt o masina de spalat vase si una de rufe; se aproba creditul si ieri imi vin produsele; semnez de primire ca nu sunt zgariate, lovite, le bag in casa si incepem sa ne uitam la ele , mai ales la masina de spalat vase, pe care mi-am dorit-o atat de mult; cand o deschidem, observam ca are bratul de la raftul de sus rupt; simt ca mor ... ma imbrac si ma duc inapoi la Domo, sa reclam defectiunea ; cei de acolo imi spun ca nu e vina lor, sa rezolv cu service-ul, ca sunt in garantie; sun dimineata la o groaza de service-uri, si aia imi zic ca e treaba magazinului, ca sunt in termen de 24h si pot sa-mi schimbe produsul, ca ei ma rezolva dar dureaza multisor; ma imbrac si ma duc iar la Domo, sa fac scandal; nu am rezolvat nimik, tot cu service-ul sa ma descurc;
vin acasa si dau telefon la OPC; doamna de la telefon ma trimite la plimbare, ca ea se ocupa de produse alimentare si imi da un alt nr de tel sa sun acolo la produse nealimentare;
sun si acolo si ma trimite inapoi....la aia cu produsele alimentare, ca am sunat la secretariat, si eventual sa fac o reclamatie scrisa, ca imi raspund ei in 30 de zile; bun si io ce fac 30 de zile cu produsul? va uitati la el, nu aveti ce face...
drept urmare, nu am rezolvat nimic....chiar stau si ma uita la masina, si cu vasele in chiuveta, ca nu mai spal nici o farfurie
ce ar trebui sa fac eu intr-o situatie ca asta? sa stau dupa service probabil, ca alta rezolvare nu am; dar e chestie de principiu, ca platesc mult timp pt niste produse deja defecte, ca opc-ul nu ma poate ajuta prea tare,ma plimba de la unul la altul si ma pune sa astept 30 de zile sa imi dea un raspuns, timp in care nu ma pot apropia de masina, nici s-o repar probabil;

trageti voi concluziile, si sfatul meu ar fi sa verificati la sange orice produs achizitionat, eventual sa tineti persoanele care le livreaza pana ii faceti si o proba, pentru ca altfel e vina voastra, ca a-ti semnat de primire ;
asta e tara in care traim si nu mai am nicio speranta ca se va schimba ceva;

ps. sper ca am fost suficient de coerenta si nu am facut prea multe greseli, dar asa sunt de suparata...

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Leditia spune:

Eu stiu ca in 24 de ore se schimba produsul.Ai incercat sa vbesti cu un sef de la domo?Sau sa suni la sediul central si sa le spui problema?Ca asa,angajatii normal ca-ti spun ei ca nu pot,pt ca de fapt nu ei decid lucrurile astea,un sef are putere de decizie si altfel va vorbi cu tine..parerea mea.
Stiu ca la OPC exista posibilitatea sa faci reclamatie si pe net.Si mai stiu ca ei se ocupa de toate..inclusiv de produsele ,daca le pot spune asa..bancare,sau serviile bancare.Mai insista.
Succes.

POZE CU NOI
de David Christian

Speranta si incredere pentru David
Poti ajuta si tu!Bazar pt copilasi speciali!.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ali spune:

Si eu stiu ca in 24 h ti le schimba.

ali
Mama fericita de Andrei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns yyna24 spune:

Poate ca daca vorbeai cu seful de magazin(probabil mai inteligent) de la DOmo iti schimba masinuta in 24 de ore. Este obligatia lor!
Cand mai cumperi vreun produs si nu il desigileaza ptr. proba in fata ta, sa ii rogi sa scrie pe factura.>

"La acest produs nu s-a efectuat proba. Se asigura schimbarea produsului in 24 h, in caz ca se constata vreo defectiune"

Semnezi doar de primire fara specificatia ca nu prezinta zgarieturi, lovituri...In caz contrar ei considera ca acel defect pe care il invoci este unul provocat...de tine nu de ei, caci asa ai semnat, deh...Pentru defecte provocate da marfa nu se mai schimba, ci se repara!

Sa semneze, sa dateze si sa stampileze, si eventual sa invete sa comercializeze produse civilizat!
Spor la cumparaturi de calitate!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adialex spune:

va multumesc pt raspunsuri;
si io stiam la fel, dar scrie undeva ca trebuie schimbate? nu am gasit in nicio lege sau nu am stiut unde sa caut.
cu seful de magazin am vorbit, ba chiar vanzatorii erau de parere ca ar trebui schimbat produsul;
ideea e ca m-a pus sa-i arat in lege unde scrie ca pot sa schimb produsul in 24h, si m-a blocat

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lali spune:

Din cate stiu eu nu scrie in lege ca produsele se schimba in 24/48 de ore daca nu sunt conforme asa ca daca ei nu vor, trebuie sa astepti service-ul. Din pacate este doar vorba de bunele practici comerciale, adica unele magazine aleg sa schimbe produsele de acest fel, altele nu. Acum e criza si probabil sunt mai stricti in privinta asta.
Singura consolare (stiu, slaba) este ca totusi e rupt un brat de sustinere, din cate spui tu, adica nu e ceva la mecanismul de functionare. Cel mai probabil, inlocuirea cu unul nou iti va rezolva problema si nu trebuie sa ai impresia ca vei plati mult pentru un produs defect.

Daca vrei, pana ce iti repara service-ul masina poti face si reclamatia la OPC, pana la urma cu un control probabil tot se vor alege iar alta data vor prefera sa inlocuiasca produsul si sa se certe cu furnizorul decat sa se certe cu clientul !

Iti inteleg supararea, mai ales ca ai cumparat masina de spalat, nu o baterie, adica este vorba de ceva bani !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MACARIE spune:

eu m-as fi dus cu masina cu tot la ei in magazin si le-as fi spus ca nu plec de acolo pana nu se rezolva problema....eventual mai spre inchiderea programului ca sa nu poata inchide magazinul....nu te lasa pacalita...nu cunosc legea dar sunt convinsa ca daca faci asa se va rezolva pe loc problema, totul este sa fi tare si sa nu pleci de acolo sub nici o forma fara masina noua , le vei atrage atentia cu siguranta si ei nu vor scandal in magazin

---------------------------------------------------------------------

Nu va ingrijorati de ziua de maine,caci ziua de maine se va ingrijora de ea insasi.Ajunge zilei necazul ei.......Iisus Hristos

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Victoria_mami spune:

Citat:
citat din mesajul lui adialex

va multumesc pt raspunsuri;
si io stiam la fel, dar scrie undeva ca trebuie schimbate? nu am gasit in nicio lege sau nu am stiut unde sa caut.
cu seful de magazin am vorbit, ba chiar vanzatorii erau de parere ca ar trebui schimbat produsul;
ideea e ca m-a pus sa-i arat in lege unde scrie ca pot sa schimb produsul in 24h, si m-a blocat



Nici nu se pune problema de lege, ci de regulamentul (Policy) magazinului respectiv. Unii schimba in 24 ore (in romania), aici ai intre 7 si 90 zile!!!

_
Mami si Daddy lupta impotriva leucemiei, impreuna cu Printesa Victoria Isabella 22.05.2008

Victoria Isabella, Printesa Noastra Perfecta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristinamh spune:

http://www.anpc.gov.ro/anpc/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html

sau cauta drepturile consumatorului, sunt sigura ca pe-acolo am citit.

Cristina
Atelierul de creatie Biblioteca Nazdravanilor Naz si Ani, eroi de poveste
www.talentedenazdravani.ro/concurs_desfasurare.htm" target="_blank">Concursul saptamanii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adialex spune:

am intrat pe site-ul lor, si nu scrie nicaieri ca imi pot schimba produsul in 24 h; in Romania nu exista asfel de prevedere, depinde de magazin, daca vor sa schimbe bine, daca nu asta e; am facut o reclamatie si la ei pe site, dar sigur nu se va intampla nimik; la OPC am renuntat, dupa cat m-am enervat cu ei la telefon si m-au trimis de la unii la altii... daca cei de la OPC ne trateaza asa,ce sa mai zic de comercianti...
in sfarsit, m-am resemnat, maine astept pe cineva de la service sa constate defectiunea, si ma rog ca masina mea noua de spalat vase sa functioneze si sa nu constat si alta defectiune; pana o voi proba, mai dureaza ceva...
in concluzie evitati Domo sau verificati cu persoana care livreaza produsul, inclusiv daca functioneaza, chiar daca il tineti acolo o zi intreaga.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ramiris spune:

Citat:
citat din mesajul lui adialex


ideea e ca m-a pus sa-i arat in lege unde scrie ca pot sa schimb produsul in 24h, si m-a blocat


Stii cum il blocai tu pe el? Ii spuneai ca e treba lui sa stie nu a ta, dar nu e problema ca o sa-i trimiti pe aia de la OPC sa-i arate unde :).
La mine amenintarea cu OPC-ul functioneaza intotdeauna. Da tu un telefon si zi-le ca ai sunat la OPC si au zis sa-ti dea scris ca refuza sa-ti schimbe produsul.

Nu te supara dar te-ai resemnat cam repede...pe banii tai. Ai dat telefon la centrala, ai trimis un email sa semnalezi ce s-a intamplat si sa soliciti o pozitie oficiala?
Probabil si ei pe asta mizeaza, ca majoritatea clientilor se resemneaza rapid. Eu oricum as reclama si la centrala si la OPC.
Si i-as anunta inainte pe cei de la magazin de intentiile mele, ba chiar i-as ruga frumos sa-mi dea datele de contact ca sa obtin o pozitie oficiala a firmei careia eu i-am facut favoarea sa cumpar de la ea si nu de la alta in vremuri de criza doua produse scumpe intr-o zi.

Mergi la inceput