Fulguleti de nov-dec 2006 (234)

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Laura13 spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lavinia_P

Saryta
Vi s-a luat scretie otica?Noi am avut istoria asta anul trecut cu stafilococul pneumonae.
Multa sanatate!

Roxanica
Stii ca si noi facem la fel la tuse.Mai nou am auzit si temenul "tusea de gradinita" . E si sezonul in toi -daca ai obsevat ,si in reclame,50% sunt la medicamente contra racelii.
Stiu si adulti mai multi raciti,cu laringite/tuse, nu numai pitici.
Tura asta,la noi, a fost mai bine seara..accesele au avut loc peste zi si dimineata la trezire.Ii dadeam seara pe langa Sinecod(Paxeladine), Nurofen.
Stiu cum te simti,pe mine incepe sa ma doara in piept cand il vad pe el cum tuseste.
Sanatate lui David!

Laura
Mai spune-mi de wii.. aveti si tv lcd?

Lavinia, mamica lui Mihaita (26.11.2006)

scriu acum, cand lucrurile s-au mai potolit cu wii.
in primele zile nu se putea apropia nimeni de televizorul care e legat de wii, era bataie intre florin si dani ... cred ca florin era mai rau decat dani.
dupa o micutza crizutza de a mea (nu recunosc nimic altceva ) le-am facut program. dani nu se joaca dimineata cand e cu bona, iar cu noi seara 2 reprize de cate 15-20 min (e drept ca mai ajunge si la 30 min, dar am scos desenele cu ocazia asta). se mai uita si la desene, dar mult, mult mai putin.
faza faina la wii e ca nu sta chiar cu ochii in tv, sta cand joaca el, dar cand e randul nostru isi ia ochii de acolo ... na ... nu o fi tocmai sanatos, dar asta e.
lui dani ii place tare mult, se cam supara el cand ia bataie, dar uite asa invata ca nici nu poate castiga de fiecare data. cateodata il mai lasam noi, cateodata ne bate pe bune, cateodata mai ia bataie. asa-i la joc.
dani se misca fff mult cu el, noi ne-am invata tot comozi si nu prea ne agitam (si totusi am avut febra musculara la spate si la maine vreo 3 zile ).
nu stiu ce sa iti mai zic, daca vrei sa mai stii ceva is aici.