Burtici cu ursuleti de nov - dec 2010 (113)
Raspunsuri - Pagina 8
sunset_zuzi spune:
neata...ieri am calcat o gramada mare de hainute azi mai am o gramada mica si gata ....ma durut spatele ieri si nu a trecut nici cu nospa iar azi-noapte m-au luat insomniile si de pe la 4 pana pe la 6 am stat cu ochii pe pereti
alinushca eu la cantacuzino o sa nasc si pot sa spun ca sunt medici de treaba si seriosi cel putin cei cu care am interactionat eu
Pana la urma faza cu micsorarea perioadei de 2 ani de CIC este doar un zvon?
Doamne ai grija si de noi 31+
Joy21 spune:
'Neatza! Va invit la ceai de fructe, pe mine m-a luat gatul, asa, a raceala. Am mai si visat ca mi s-a rupt apa in somn, cred ca de la discutiile de azi-noapte...
La multi ani Alexa, sarcina usoara in continuare si sa te bucuri de o fetita sanatoasa si voioasa!
Cris81, intrebai daca se mai intoarce bebe la 35 s. Teoretic se poate intoarce oricand, pozitia craniana este cea dictata de natura. Practic, cu cat creste mai mare si scade lichidul, e mai greu sa execute intoarcerea. Iar daca are circulara de cordon, este posibil ca aceasta sa il tina pe loc in pozitia actuala. Eu iti tin pumnii sa afli vesti bune la eco.
Victoria, mami de Anna Sofia, 32+ cu inimioara
David Lloyd George
ana_vio87 spune:
La multi ani Doura maine o sarbatoresc si eu pe mamica mea
BraveGirl, MSymo va multumesc mult pentru site'uri eu chiar nu dadusem de ele. Stiam ca am vazut si pe la noi cand eram mai tanara dar nu gasisem inca acum cand vroiam sa'mi si iau