concediu prenatal firma in insolventa

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns 1GaBy2 spune:

Mai am niste nelamuriri... Si in aceasta situatie ce trebuie sa fac? Dupa ce imi da decizia de incetare a cartii de munca, am inteles ca trebuie sa merg cu ea sa o depun la somaj. Somaj care se supenda pentru ca sunt in medical. Unde si ce acte trebuie sa depun ca sa imi pot lua banii de prenatal? Ca si valoare sunt aceeasi pe care m-i iar fi platit si angajatorul? (85% din brut?) Iar in februanrie cand m-i se termina postnatalul (cele 42 de zile) cum trebuie sa procedez? Unde trebuie sa depun actele, si cum va fi cu adev ca am ultimele 6 luni lucrate? Voi lua de la angajator pe 5 luni, iar pentru noiembrie de la somaj? Imi vor fi afectate veniturile pentru indemnizatie faptul ca imi apare o luna de somaj? Va multumesc frumos.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mediajust spune:

Citat:
citat din mesajul lui 1GaBy2

Mai am niste nelamuriri... Si in aceasta situatie ce trebuie sa fac? Dupa ce imi da decizia de incetare a cartii de munca, am inteles ca trebuie sa merg cu ea sa o depun la somaj. Somaj care se supenda pentru ca sunt in medical. Unde si ce acte trebuie sa depun ca sa imi pot lua banii de prenatal? Ca si valoare sunt aceeasi pe care m-i iar fi platit si angajatorul? (85% din brut?) Iar in februanrie cand m-i se termina postnatalul (cele 42 de zile) cum trebuie sa procedez? Unde trebuie sa depun actele, si cum va fi cu adev ca am ultimele 6 luni lucrate? Voi lua de la angajator pe 5 luni, iar pentru noiembrie de la somaj? Imi vor fi afectate veniturile pentru indemnizatie faptul ca imi apare o luna de somaj? Va multumesc frumos.


Pentru prenatal, trebuie sa depui concediile medicale ori la Casa de asigurari, ori la Agentia de somaj (depinde ce statut ai).
Banii sunt aceeasi.