Burtici&mamici de Septembrie-Octombrie 2010!(165)
Raspunsuri - Pagina 9
chichiutza spune:
Fetelor multumim pentru impresiile de la babyexpo! Maine cred ca trag si eu o fuga vreo 2 ore asa, max. Sper sa nu plec si eu la fel de dezamagita, noroc ca n-am atat de multe de luat. Zic eu ca am deja grosul, dar cine stie de ce ma mai lipesc! Ideea de aglomeratie o cam urasc, deci as merge dimineata la 10!
Botosel doar niste tetine si-un aspirator?
Cristina Toma Andrei 37+
maitreyi spune:
Citat: | ||||
citat din mesajul lui chichiutza
Eu voi da cadouri, pt ca bani nu cred ca primeste cineva, si cum chiar daca sunt medic trebuie sa multumesc oamenilor, de aceeasi valoare cat ar fi in plic, iau cate ceva... Deh.. Da! A fost tare frumoasa intalnirea de azi! Cristina Toma Andrei 37+ |
asa ma gaeam si eu sa fac cand inca nu se deschisese arcadia. oricum un cadou tot vreau sa ii dau dr pt ca a fost toata sarcina un simpatic si este in continuare
-----
Mami de roza + 38 s
Slava Tie, Doamne!
The colder the winter the warmer the spring
chichiutza spune:
Citat: | ||||||
citat din mesajul lui maitreyi
asa ma gaeam si eu sa fac cand inca nu se deschisese arcadia. oricum un cadou tot vreau sa ii dau dr pt ca a fost toata sarcina un simpatic si este in continuare ----- Mami de roza + 38 s Slava Tie, Doamne! The colder the winter the warmer the spring |
da...problema cu cadourile e ca trebuie sa te tot plimbi dupa ele, si sa si alegi! In principiu caut un set de bijuterii frumos!
Cristina Toma Andrei 37+
botosel452 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui chichiutza Fetelor multumim pentru impresiile de la babyexpo! Maine cred ca trag si eu o fuga vreo 2 ore asa, max. Sper sa nu plec si eu la fel de dezamagita, noroc ca n-am atat de multe de luat. Zic eu ca am deja grosul, dar cine stie de ce ma mai lipesc! Ideea de aglomeratie o cam urasc, deci as merge dimineata la 10! Botosel doar niste tetine si-un aspirator? Cristina Toma Andrei 37+ |