Burtici cu ursuleti de nov - dec 2010 (102)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns BraveGirl spune:

Madalina, ufff...si eu am patit-o cu unghia, dar m-am tratat singura si mi-a trecut, fara sa mi-a scoata. M-a apucat p emine, aia care nu suport sa-mi fac pedichiura, sa-mi dau forma patrata la unghii, tocmai acum , cu burta ....si pt ca am lasat unghia mare, s-a incarnat. Ma durea, dar n-am dat importanta. aveam o oja inchisa si nu se vedea unghia. Pana intr-o zi, cd nu am mai putut de durere si am zis sa sterg oja si sa-mi tai putin unghia. si cd am pus mana a pocnit si a iesit puroi ...am stat asa, cu puroi, vreo 10 zile, dar mi-a trecut. Unghia era neagra, dar cine sa o vada sub oja
Cu nasterea le euroclinic. Nu stiu cum e acum, dar data trecuta nu am semnat nimic cu ei. M-am prezentat noaptea la recepitie, am spus a cui pacienta sunt si m-a vazut medicul de garda. Pt ca nu aveam dureri, dr a zis ca mai bine ma odihnesc si m-au cazat in rezerva. Asta se intampla luni noaptea spre marti. Marti la 12 am nascut si joi m-am externat. Pt ca am stat doar 2 nopti, mi-au scazut din factura pretul unei nopti (in jur de 570 lei), plus am avut reducere 15% ca am asigurare la ei. totul e trecut pe bon fiscal, tot, tot...fee-ul dr, epidurala, pansamente, toate chestiile. In general platesti cat zic ei pe site, dc nu sunt complicatii sau nu ceri tu cine stie ce investigatii, analize. Eu sambata merg la eco si vreau sa discut de cum se procedeaza acum, dc trebuie semnat ceva. Dar ce inseamna medic colaborator?

==========
Corina
Mamica de Arianna Maria si 30+

POZE CU PRINTESA
BEBE2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabriella1 spune:

Citat:
citat din mesajul lui ratusca83

gabriella parjoale???? nu sunt bune..cresc colesterolul...
oare dexa sa influenteze asa mult??? si eu o sa fac 2 dexa peste 2 sapt

28+ cu
si ingeras in ceruri



imi fac de cap ianinte de "regim"

Gabriela
26 + viitoare mami de Tudor Andrei