FIV in Ungaria 114
Raspunsuri - Pagina 22
tamaryllis spune:
Tania, sper sa nu imi amintesc eu gresit despre atpo si sa te induc in eroare referitor la medrol. Dar despre anticorpi antispermatici, stiu sigur ca in Austria, de ex, i-au dat unei fete 5 mg de prednison pana prin saptamana 10 parca. Adica tot un fel de medrol.
Se analizeaza CD16+ si CD56+ la imunofenotipare limfocitara, alaturi de alte CD-uri, ca sa spun asa.....
Totusi, nu s-a dovedit inca faptul ca exista o legatura intre celulele NK din sangele periferic si cele care activeaza in uter. Din cate am inteles, la noi din pacate nu se face acea analiza prin care sa se depisteze celulele NK care activeaza in uter, adica biopsia de endometru urmareste altceva.
Nici eu nu sunt medic, asa ca ce spun aici poate fi eronat.
Adi, saptamana viitoare merg la eco. O sa fie a treia morfofetala de trim II, dar nu-i bai, ca am auzit ca mai sunt zapacite ca mine.
23+
incepand cu anul 2010 voi fi fericita de copilas sanatos!
MTHFR C677T heterozigot, proteina S 51%, PAI 4G/5G heterozigot