Incendiu la maternitatea Giulesti

Raspunsuri - Pagina 68

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Rufus spune:

Citat:
citat din mesajul lui XIO

Sa inteleg ca toate exemplele date de tine sunt experiente ale prietenilor tai?



Xio, nu sunt de la televizor...daca ai sti cat sunt de reale!
Mai, problema mea nu este ca sunt si medici care cer...ci ca sunt foarte multi medici care cer de la obraz. Si de-ar fi numai medici! Dar sunt asistente, pana si infirmierele au pret la cearceafuri, fete de perna si plosca! Iar problema mea cea mai mare este ca sunt medici care nu se uita la tine daca nu ai bani. Ca-s multi, sunt putini...probabil in tarile alea unde nu vrei tu sa pleci (la alt subiect) n-ar mai profesa niciodata daca ar fi prinsi.
Si stai, ca inca n-am vorbit de culpa medicala...ala subiect! Pana si Ciomu revine la spital. Inca nu-i dau bisturiul, dar nu se stie pentru cat timp. As vrea sa vad si eu un pacient care s-ar mai opera la el!

PS: ce n-ai inteles cu bolnavii in faza terminala, operati si taxati de doctor, morti inainte sa-si cheltuie ala spaga? Nu ai auzit, sau nu-ti vine sa crezi?

RUFUS, TORA si cele 3 minuni ale lorwww.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=80cd684043d64e6bf268f6&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=email br / " target="_blank"> Surpriza 2008

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Rufus, dovada ca cei care primesc la noi o fac pt. ca n-au salarii si pt. ca se poate este chiar nr enorm de medici plecati in alte tari unde sunt foarte bine vazuri si unde asa o practica nu exista.
Ba as zice ca exista, din exoerientele altora, dar nu vreau sa deschid cutia Pandorei
Problema la noi este multe. Printre care si cel care ofera banii.
Ai mai pomenit tu sa dai bani la medic pt. ca "se uita cu o privire asa, de caine cersetor"?
Eu chiar as vrea sa stiu la cate pers. li s-a cerut de la obraz o suma de bani pt. operatie (nu tp. medicamente sau ustensile), si cate au dat din alte motive.